H.C.S Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har en litt eldre maskin med slot1 cpu på 700 mhz. Tror det er en c-net maskin. Hovedkortet er et Asus. Problemet er at når maskinen tar å sjekker f.eks ram'en så bare stopper den. eller når jeg skal prøve å installere windows så stopper den helt bare. ingen knapper fungerer da. Er det noe feil med bios eller noen andre deler? Si ifra om du vil vite mer om hardwaren på maskinen Lenke til kommentar
Avance Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kommer det noen pipelyder under oppstart? Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Ingen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei! Har du prøvd med nullstilling av BIOS? Har du prøvd med andre minnebrikker? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Ja. det har jeg prøvd. prøvd med å null stille via jumper, batteri (ute i 4 min) , laste standard bios instillinger i bios menyen. Har testet med 6 forskjellige ram brikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå