Gå til innhold

TES: Fighters Guild og Thieves guild


Anbefalte innlegg

Er medlem av Thief guild, men sliter med å finne denne Ognar (rett skrevet?) som man skal selge tjuvegodset til (50 gull verd av gods). Hvor er denne karen? Får ikke videre oppdrag av guilden før jeg har gjort dette.

 

Ellers vil jeg si at main questen er helt fenomenal! Sitter med gåsehud flere steder. FOR EN STEMNING! Frister å kjøre på med main quest, men er så redd for å bli ferdig :p Men vet at jeg heldigvis ikke har kommet så langt enda. Uansett, er så mye annet spennende å gjøre...

 

Har fått muligheten til å joine The Dark Brotherhood, men er fortsatt litt usikker på om jeg vil være så ond og drepe "uskyldige". "Helten" skal vel ikke gjøre slikt :p Men så er jeg jo allerede tyv da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe tenker det samme selv. Er du med Dark Brotherhood er du virkelig ond og.. Men hvis du tar main questet så finner man vel en balanse :p hehe Er selv med dem og som tyv. Er gøy å være skikkelig bad ass :p

5812968[/snapback]

Men for mye badass så får jeg dårlig samvittighet :p har spillt, og kommer til å spille, en del timer med denne karakteren. Vil ikke gå gjennom resten av spillet og angre på at jeg ble en morder! :p Uff, jeg lever meg inn for mye, hehe. Har lyst å være snikmorder, det virker spennende. Men det er jo fyfy også da. Føler karakteren min er mer som en helt enn en kriminell.

Lenke til kommentar
Thieves Guild (på engelsk):

 

 

There are two methods of joining the guild. One method is by being thrown in jail for a nonviolent crime. Once you have done so, someone will approach you the next time you rest with a message from the Gray Fox, grandmaster of the guild. Upon reading this message, you will be given the Finding the Thieves Guild quest.

 

The second method is by reading a "Wanted" poster of Gray Fox within Imperial City. Once you do this, you can arrange a meeting by asking beggars when you get their disposition high enough.

 

5810394[/snapback]

Jeg har gjort dette, men kommer meg ikke inn der jeg skal.. Det er i Imperial City..

Lenke til kommentar

Haha ja de er riktig gærne i the Dark Brotherhood. Når han orcen driver å skryter av at han drepte ei lita jente på bursdagen hennes, hun ble aldri 6 år ^^

 

Fikk et artig oppdrag av han aragonieren om å drepe en annen aragonier. Når jeg møter han tilbyr han meg en liten skatt og et annet lik mot at han får leve. Jeg godtar dette, tar skattene og dreper han likevel :D Ondskap for teh win ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...