Gå til innhold

TES: Fighters Guild og Thieves guild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thieves Guild (på engelsk):

 

 

There are two methods of joining the guild. One method is by being thrown in jail for a nonviolent crime. Once you have done so, someone will approach you the next time you rest with a message from the Gray Fox, grandmaster of the guild. Upon reading this message, you will be given the Finding the Thieves Guild quest.

 

The second method is by reading a "Wanted" poster of Gray Fox within Imperial City. Once you do this, you can arrange a meeting by asking beggars when you get their disposition high enough.

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg har prøvd begge metodende

 

Metode 1:

Den fungerte på min første character, jeg stjal fra en vakt og ble satt i fengsel, sonet tiden min og så etter det sov jeg litt i en Inn, men ingen kom så for jeg og lusket litt i Mage Guild også plutselig kommer det en dark elf og gir meg ett brev.

 

Metode 2:

Jeg laget en ny character pga. feil major skill valg så jeg startet ny. Jeg prøvde metode 1 igjen, men ingen dark elf med brev, så prøvde jeg metode 2, men da jeg møtte han jeg skulle snakke med og spør om jeg kan bli med i guilden sier han at han ikke stoler nokk på meg.

 

Må jeg bribe en beggar mer? Sitter litt fast med å komme meg inn i guilden nå.

Lenke til kommentar
Jeg er allerede medlem av Arena og Blades. Kan jeg joine hvor mange jeg vil? Hadde vært kult med litt små jobber for Fighters :), slik som i Morrowind sikkert

5810558[/snapback]

 

Jeg tror du bare kan joine enten Thieves/Fighters/Mages, og så kan du joine alle de andre. Men kan ta feil her, rett meg noen? :)

Lenke til kommentar
Jeg er allerede medlem av Arena og Blades. Kan jeg joine hvor mange jeg vil? Hadde vært kult med litt små jobber for Fighters :), slik som i Morrowind sikkert

5810558[/snapback]

 

Jeg tror du bare kan joine enten Thieves/Fighters/Mages, og så kan du joine alle de andre. Men kan ta feil her, rett meg noen? :)

5811255[/snapback]

Dark Brotherhood, de fire gjør du oppdrag for.

Lenke til kommentar
Er det ikke lurt å joine The Dark Brotherhood? hvorfor? :p

 

Og noen nevte lockpicks ja, har gått tom selv? noen som vet om det er mulig å få kjøpt disse et sted?

5811582[/snapback]

 

Joda, join det om du vil. Er ikke farlig eller noe, men det er bare det at det er ikke helt saken for en stor og dum Orc warrior(som meg). :p

Lenke til kommentar
Er det ikke lurt å joine The Dark Brotherhood? hvorfor? :p

 

Og noen nevte lockpicks ja, har gått tom selv? noen som vet om det er mulig å få kjøpt disse et sted?

5811582[/snapback]

 

Joda, join det om du vil. Er ikke farlig eller noe, men det er bare det at det er ikke helt saken for en stor og dum Orc warrior(som meg). :p

5811601[/snapback]

 

Ah okay, begynte nemlig å lure litt :p passer vel får en tynn og smal redguard som kan snike bruke sverd og bue :p(håper jeg) problemer er at jeg ikke har helt fortstått hvordan jeg kommer inn enda...

Lenke til kommentar

 

1. Drep noen, og så stikker du av, betaler boten eller går til fengsel.

2. Sov. Samme hvor lenge

3. Du vil nå få besøk av en fyr fra The Dark Brotherhood. Jeg regner med at du finner ut resten selv ;)

 

 

EDIT: Joda, en som kan snike og bruke både sverd og bue passer perfekt. :wee:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Noen som veit hvor jeg kan finne lockpick for og få opp døre til Dark Brotherhood huset... Har ingen igjen å blir gal snart. Kjøpt noen men dem knekker hele tiden... grr...

5811832[/snapback]

 

 

Vist du er medlem av thieves guild kan du kjøpe av de folka som du selger tjuvgods til.

Lenke til kommentar

tror det er et side quest så langt som du kan dra det :p Selv synes jeg det er gøy, har ikke spilt main quest så mye siden jeg ikke har fått så mye tid. Synes det er gøy og være Assasin og Thief, sniker meg inn i et hus, dreper noen stakkars mennesker og selger tingene dems. Min figur er litt ond ja, hehe

 

Må teste hvordan det er for en gangs skyld. Synes det er gøy ;)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...