djheaven Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Nå for en par timer siden,fikk jeg meg en liten overraskelse. Jeg skulle kobble mobilen til pc. Da via blåtann. Men så,jeg finner ikke blåtann ikon noen plasser,finner ikke blåtann i kontrolpanele heller,ikke en gang under system device viser blåtann seg. Men blåtann er kobblet til.. Det vet jeg. For jeg bruker mus,tastatur,mediapad via blåtann. Meen,ikke noen plasser kan jeg finne blåtann ikon. Er det noen som har vært borti dette probleme før? Blåtann jeg bruker en den som følger med logitech sitt diNovo tastatur\mus. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15713 Jeg står helt fast her nå. Jeg har kobblet ut blåtannUSB,men til ingen nytte. Når jeg bruker logitech sitt tilkobling system,for jeg mld om å sette i blåtann. Men den står jo i Håper det er noen som kan hjelpe meg litt her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Har du prøvd med nye drivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Har du prøvd med nye drivere? Hilsen, efikkan. 5811338[/snapback] Hei. Jepp. det har jeg prøvd. Både avinnstalert og innstalert ny drivere fra logitech. Nå har jeg fått frem blåtann ikon,men jeg får ikke kobblet meg opp via blåtann. Logitech sitt program legger seg inn. Får brukt tastatu,mus. Men probleme jeg sitter med nå er at den ikke finner nor blåtann enheter. Og musen låser seg. Men trykker jeg på tastature,kommer musen seg. Så det er tydelig noe problemer her. Er det noen som har noe drivere som kan virke. eller en link til driere man kan prøve? Blir snart gal her. Tastatur til 1400kr. Kan nesten kastes i søppla. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hei. Prøver igjen jeg Jeg har nå fått blåtann ikon frem.. Men probleme er samme. Når jeg nå prøver å trykke på blåtann,får å kobble til mobiltil eller hva det nå en er. Så får jeg mld Fant ikke blåtann-enhet. Kotroller at din Bt-enhet er riktig tilkoblet,og slått på. HALLO,jeg bruker jo tastature mitt,som går via blåtann. Så det der sliter jeg veldig med. Jeg får ikke kontakt med blåtann i det hele tatt. Men tastatur og mus virker delvis. Andre probleme,er at musen låser seg til tide. Men trygger jeg på en tast på tastature.kommer muisen seg. Så det er jo tydelig noe galt med blåtann. Men hva? Har oppdater driverne,avinnstaler alt. Og lagt det inne på nytt. Men nytter ikke. Er det noen som virkelig kan hjelpe meg litt her? Pleas. Har fått løst dette probleme Endret 29. mars 2006 av djheaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå