Kaksa Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 hmm tror ikke jeg satser på det. det virker litt dyrt i lengden. ingen som veit om noen nye knall-salg? 5821411[/snapback] Dei he ikkje Fuji på gardermoen. Lenke til kommentar
Haugalandet Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kjøp på Elkjøp og lever tilbake innen 30 dager Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 hei! nå er jeg tilbake igjen og jeg har fortsatt ikke kjøpt noe kamera. jeg fikk lånt ett når jeg var i tyskland. jeg lurer på om fujifilm f11 (pris 2400kr) er et godt kjøp nå? skal snart til syden eller burde jeg vente på at prisen på kameraer sånn som canon 800 går ned i pris? jeg så testen av kameraet.. forresten? hva er optisk bildestabilisator? noe man absolutt burde ha? hvis noen anbefaler noe annet veldig sterkt så er det bare å rope ut mvh isabel Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Optisk bildestabilisator er en teknikk som gir deg klarere og skarpere bilder. Vi har vel alle tatt bilder med mye zoom eller uten blitz/med dårlig lys, som har blitt uklare. Altså at de virker "smurt utover" som om en skulle ristet på kameraet da bildet ble tatt. En bildestabilisator reduserer denne "utsmøringseffekten" ved å kompensere for bevegelser du gjør når du holder kameraet slik at bildene blir klarere og skarpere, noe som igjen har kjempemye å si for bildekvaliteten. Du kan finne mer informasjon om hvordan en optisk bildestabilisator fungerer her: http://www.canon.com/bctv/faq/optis.html Hvis du går helt til bunnen av websiden er det noen animasjoner der som viser prinsippene i praksis. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Merk imidlertid at bildestabilisatorer kun fungerer på gjenstander som holder seg i ro. Den vil ikke kompensere for ting som er i bevegelse, kun dine egne håndbevegelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 På Gardermoen.. du må nok legge til litt i forhold til nettbutikkene, men de stiller med 2 års verdensgaranti på produktene sine. Disse er da ofte dyrere enn vanlige butikker, selv med tax-free. Og verdensgaranti har ingenting å si om du mister fem års reklamasjonsrett (tax-free butikkene ligger i internasjonal sone, og her gjelder muligens ikke norsk kjøpslov). 5821049[/snapback] Det er ikke tax-free i butikken på Gardermoen. Folk tror det bare er tax-free fordi det ligger på en flyplass De har også en butikk på innlandsiden. og i begge butikkene gjelder norsk kjøpslov. At du i det hele tatt kan tro noe annet er et under for meg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 tax-free butikkene ligger i internasjonal sone, og her gjelder muligens ikke norsk kjøpslov).og i begge butikkene gjelder norsk kjøpslov. At du i det hele tatt kan tro noe annet er et under for meg Jeg skrev "muligens" som i "det er mulig". Jeg "tror" verken det ene eller det andre. At du i det hele tatt gidder å bumpe en så gammel tråd bare for å komme med en såpass dum og lite gjennomtenkt kommentar, er et under for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå