catho Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 hei noen der ute som vet hva man gjør når Windows ikke greier å skru av maskinen? når jeg ber windows skru av, rebooter den systemet. når jeg ber den reboote, logger den av windows, skrur av skjermen, å blir stående dær. kjører følgende oppsett: MSI k8n Diamond Plus hovedkort AMD +4000 hipper 580w psu thermaltake thai che kabinett 2 stk geinward 7800gt 2 stk WD raptor 10000 i raid 0 2gb corsair ram Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Har du prøvd Windows update og sjekket "power"-innstillingene i BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
catho Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 joda windows er oppdatert å bios ser grei ut. tror vel jeg står forran en ny resinstallasjon hær Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Gå inn på strømalternativer i kontrollpanel, der skal du kunne huke av for "avansert strømstyring" Endret 26. mars 2006 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå