Gå til innhold

Lydkort driver - hjelp

Anbefalte innlegg

Hei gutta, jeg formaterte nettopp pcn, og har ingen cd/disc med lydkort drivere. Jeg har inigrert lydkort i hovedkortet. Har lett lenge på inet uten å funnet noe. Har

Hovedkort Asus A7V600-F. Noen som kan være så snill å finne noen lyd drivere til meg. Jeg har ikke lyd eller noe, pliiis noen som kan hjelpe, takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Prøv disse driverne, og se om de funker.

Er også lurt å installere hovedkort driverne, slik at du får full stabilitet på maskinen (Hvis du ikke har gjort det, men siden du ikke har lydkort driverne, går jeg ut ifra at du ikke har cd'en som fulgte med hovedkortet).

Hope it works :)

Lenke til kommentar

D funker ikkje =((=(((=(=(=(=(((((

Jeg får meldingen : "Error: SoundMAX WDM Driver not found"

Som sagt har eg nettopp formatert, og har ingen drivere innstallert fra før!

Jeg har skikkelig dårlig tid så d hadde vært toppen hvis noen hadde svart fort og kommt med en løsning? =(=(

-takk =)

Lenke til kommentar

=(( Siden ingen klarte å hjelpe meg blir jeg nok nødt til å kjøpe nytt lydkort.

Noen som kan si noen lydkort som funker til pcen min som jeg kan kjøpe? takk =)

Men forsatt, hvis dere har noen drivere som kan funke til d gammle, gjerne kom med dem =/////

Lenke til kommentar
Hei gutta, jeg formaterte nettopp pcn, og har ingen cd/disc med lydkort drivere. Jeg har inigrert lydkort i hovedkortet. Har lett lenge på inet uten å funnet noe. Har

Hovedkort Asus A7V600-F. Noen som kan være så snill å finne noen lyd drivere til meg. Jeg har ikke lyd eller noe, pliiis noen som kan hjelpe, takk =)

5810160[/snapback]

Jeg har akuratt det samme problemmet , men et annet lyd kort:(

JEg skjønner ikke hvordan mine ble borte :ohmy: jeg startet bare dataen så står det at data maskinen har funnet høytalerne min det går ikke og instalere di siden jeg ikke har drivere.

Vis noen kan hjelpe meg oxo så har jeg et (Realtek AC880) lyd kort=)

/\

(-. -)

( O )

J L

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...