Foozan Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg formaterte maskinen min her om dagen og la XP inn på nytt (drit i kommentarer a la bruk ME, 2000, osv ). Når jeg starter PC'n kan jeg spille musikk som ligger på My music på C:, men etter en liten stund, eller etter jeg har vært inne på en annen harddisk(G: ) eller partisjon(D: ), blir det bare elektronisk støy som kommer ut av høytalerne. Restarter jeg, så kommer det og støy i oppstarten, når det egentlig sikkert skulle vært oppstartslyd, men så er det ok litte granne, inntil jeg gjør som beskrevet over... Noen som har peiling på om dette er: Et hardware problem? Konflikt av noe slag mellom enheter? Lydkort som har gått dunken? Software Fuckup? (har forresten SAnta Cruz Turtle Beach lydkort...) det funka i alle fall finfint før jeg formaterte... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Ok, først: Hvorfor skulle noen anbefale deg å bruke ME? Det er jo d råtneste av alt som har kommet til en pc. Men nok om det. Hvis det funekt fint før du formaterte så virker d logisk at d ikke er hardware-feil. Men: Så var d dette med drivere da. Har du lastet ned XP-drivere fra nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå