kamragal1 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 hva syntes du om dette bildet av blefjell? Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kan forbedres med en kutting i bånn, da tror jeg du vil få et sterkere bilde. En god del uinteressant forgrunn her. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Som Blodpudding sa, kutt av litt i bånn. Ellers kan du jo også redigere bort en lille svake skyen slik at du får en skyfri himmel. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg får lyst på fjellet når jeg ser det. Gleder meg til påske. Men det blir litt kjedelig. + det som tidligere var nevnt ja... Fine farger (selv om det bare er 2). Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Syntes godt snøen kunne vært litt lysere, syntes liksom hele bildet ble litt mørkt, men det var jo flotte farger og motiv. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vinterversjonen av standard Windows XP desktop? Det er et litt måneaktig landskap. Jeg syns ikke snøen er for mørk, det gir en spesiell effekt, litt surrealistisk. Den mørke himmelen bidrar også til det. Polarfilter? Den lille skyen skulle vært enda mer markert, det hadde muligens gitt mer liv i bildet. Nå er den bare diffus og irriterende. Jeg ville ikke kuttet vekk forgrunnen, syns den gir en fin dybde, men det er meg. Jeg syns bildet er pent. Ikke spennende, men dekorativt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Minimalistisk og pent. Jeg ville heller ikke hatt snøen lysere. Da ville bildet blitt pregløst og utvasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå