VenTraX Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har tenkt å kjøpe mitt første digitale kamera. Har tenkt å legge rundt 4000 kr inn i det, men jeg trenger litt hjelp til å bestemme meg. Kamera bør ikke være alt for stort. Da blir det liggende hjemme :smile: Har sett litt¨på sony's P2 (Likte det at video var avhengig av minne, ikke buffer) Har noen noen andre/bedre tips? Håper på svar. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg kjøpte et Canon Ixus V2 for ikke lenge sia, jeg er fornøyd med cam'et. Eneste negative jeg har er at bilder i fart blir en salig grøt. Vet ikke om det er noen insillinger for dette (siden manualen er på tysk.), kansje noen andre her på forumet vet om det er en option for bilder i fart tiltak. Uansett så er jeg utrolig fornøyd med cam'et. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har samme problemet. Synes at P2 har for liten oppløsning og for få manuelle muligheter. Har kikket litt på Coolpix 4300 den koster ~5200,- som er litt i overkant. Olympus C4000 koster 4200,- , men er litt stor og tung. Finnes det noen løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå