Tokse Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Jeg prøver å installere det nye skjermkortet: Gainward Geforce 6800LE , en demovare fra Komplett.. Jeg har koblet det i AGP-porten og koblet på "harddisk"-strømkontakten. Jeg har prøvd både med og uten den medfølgende adapteren for skjermtilkoblingen..Dette skjer når jeg skrur på PCen: Dataen slår seg på med alle vifter og alt, men det er ikke noe bilde på skjermen. Så kommer 10 pipelyder etter hverandre: Først ett kort pip, så ett litt lengre, så en liten pause, så 8 korte pip etterhverandre..Hvis jeg lar det stå på en stund kommer det kontinuerlige høye og lave pipelyder. Hvordan får jeg det til å funke? Endret 25. mars 2006 av Tor79 Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Håper du mente AGP porten? Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Håper du mente AGP porten? 5809919[/snapback] Ja AGP-porten selvfølgelig mente jeg.. Rettet Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 har du prøvd å installere det gamle skjermkortet igjen? Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) har du prøvd å installere det gamle skjermkortet igjen? 5811545[/snapback] Prøvde det nå! Nå fungerer det visst ikke med det skjermkortet heller..Selv om jeg reseter CMOS, hjelper det ikke Endret 25. mars 2006 av Tor79 Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 fått til skjermkortet nå ! Presset det enda hardere ned i AGP-sloten så funka det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå