OscarWoHA Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Morn Hver gang jeg lvler kan jeg øke strength, agility osv med +3. Dessverre har jeg ikke funnet ut hva jeg må gjøre for å få en bonus til Endurance. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kan man ikke holde over hver skill for å se hva den påvirker? Tror det er noe sånt... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Står bare hva den gjør, men ikke hvordan man trener :\ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Heavy Armor, Medium Armor, Spear gir endurance i følge et googlesøk. (Lenge siden jeg spilte morrowind.) Hvis du ønsker bonusen, men ikke å trene de i det vide og det breie kan du benytte deg av "power-leveling"-trikset. Kjøp deg til øking i disse for å få endurancebonusen når du lvler. Rotete formulert, men du skjønner det forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Du må øke skills som bruker den attibutten for å få bonus på den. For å trene en skill må du bruke den. Du løper raskere om du løper mye... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Du må stige i skillsene Block, Armorer eller Heavy Armor for å kunne øke Endurance attributen. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Så får å ta det så enkelt at alle burde skjønne det.. Hvis du vil ha bonus på endurance når du går opp en lvl må du gjøre noe av det følgende: Blokere slag Ha på deg Heavy Armor mens noen slår på deg Bruk hammer og repare ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå