LtdEdFred Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Heisann. Jeg har fryktelig lyst til å prøve paintball. Omtrent alle jeg kjenner har veldig lyst til å være med, men er passe tafatte så jeg må nok finne ut av det essensielle. Derfor spør jeg dere: Hvor spiller dere paintball i Oslo-området og hvorfor? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) du kan sjekke ut Oslo paintball. de har baner. Ellers så selges det mye bra på Sniper Paintball i drammen. Endret 5. april 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg husker ikke helt hva det heter, men det er noe på Bryn. Her er det også bare 13-års aldersgrene i følge med voksen! Men dette er inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ta deg en tur rundt i Oslo bakgater sent en fredags-kveld. Kanskje du er heldig å får prøve skikkelige saker... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil skal det visst være en i Lillestrøm(?) Det er jo ikke så langt fra Oslo med tog det da Lenke til kommentar
nr13 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 vi spiller bare rundt i skogen men for en som ikke eier egen markør så er vel oslopaintball best Lenke til kommentar
realaction Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) -reklame fjernet av moderator- Endret 3. juli 2006 av Afseth Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Haha realaction har 0 poster! Lenke til kommentar
Freddos Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skal dere spille Paintball i Oslo skal dere prøve Adventure Parxs. Knall baner og sinnsykt fett opplegg der. Disse gutta kan arrangere Paintball. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå