-Alex- Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Er på jakt etter ett nytt headset, helst med litt bass på Bør helst ikke koste så mye Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 koss sb45? har det ikke men, har hørt mye bra om det... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Har hørt bra om både Koss sb45 og Icemat siberia... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Sennheiser PC 150 5809722[/snapback] Anbefaler det på det varmeste. Kvalitet. Micen er god, og du får ikkje vondt i hodet etter nokre timer. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Selv bruker jeg SteelSound, og er meget godt fornøyd med de. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Sennheiser PC 150 5809722[/snapback] Anbefaler det på det varmeste. Kvalitet. Micen er god, og du får ikkje vondt i hodet etter nokre timer. 5809854[/snapback] Får vurdere dette da Har ett koss headset i hus som noen snakker om, er ikke så veldig imponert over lyden akkurat. Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Må si meg enig når det gjelder sennheiser pc150 ingen andre headset som kan måle seg i den prisklassen komfor/lyd messig, etter min mening. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) SB45 har ikkje spesielt god komfort, dei passar dårleg på hovudet mitt og klokkene låg så absolutt ikkje mot øyrene over alt. Sennheiser PC 150 er mykje betre og utan å være for bastant vil eg påstså at det absolutt er av dei beste settene på det norske markedet i dag til den prisen. Icemat Siberia er heller ikkje i nærheten av kvaliteten til PC 150. Endret 25. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Vilken mic og i hvilken er det best lyd i av de to? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Icemat har ikke serlig god lyd, den er grei nok, men ikke på langt nær så detaljert som den burde ha vært. I tillegg er de litt ubehagelige å ha på på grunn av at du får noe greier inni der pressa intil øret. Steelsound har kraftig bass, det er jo noe du spør etter. Eventuellt kan du gå til Expert, Elkjøp eller et annet sted som selger headsett og spørre pent om du får prøve et headsett du har troen på. Er lyden ok i butikken er den som regel det hjemme også De som ekspiderer pleier ikke å være vanskelige på det der med prøving. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Synest ikkje Elkjøp sine Creative-sett er så mykje å skryte av, men det er mulig dei har forskjellige modellar. Sennheiser PC 150 har god mic, betre lyd enn Icemat og SB45 samt god komfort. Det koster 100-200 kroner meir enn ovannevnte, men er absolutt verdt kvar krone. Eg prøvde SB45 ei stund, og kjente for eit ubehag, putene låg heller ikkje heilt inntil øyret. Icemat har eg ikkje prøvd stort, men når du får PC 150 for 70 kroner meir meiner eg at det ikkje er stort å diskutere. Du har ikkje ein butikk i nærleiken som har settene og kan vise deg? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 jo.. elkjøp og sånnt Men håper sb45 er bode for de er bestillt nå... (5 stk faktisk til flere i familien hehe) Men det var vel ikke ett dårlig kjøp til 350 pr stykk? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 har prøvd sb45, og synes de er gode... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) det er bra Men til dere som har prøvd alle de forskjellige så kan det jo være lurt å si hvilked lydkort de var tilkoblet til. Det kan være lurt Det er også viktig å huske på at man ikke spiller "lossy" mp3 lyd når man sammenlikner Endret 28. mars 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Grado SR60 er jo også helt kurante greier, men de er kanskje litt dyre. (og ikke alle liker åpne klokker) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2006 Icemat har ikke serlig god lyd, den er grei nok, men ikke på langt nær så detaljert som den burde ha vært.I tillegg er de litt ubehagelige å ha på på grunn av at du får noe greier inni der pressa intil øret. 5826994[/snapback] Jeg syns det er kjempedeilig, kanskje du har større øre eller noe en meg, men jeg anbefaler icemat på det varmeste... Det er en skikkelig feit å go bass Eneste minsu jeg kan si, er at det kan bli litt varmt rundt øra etter mange timer med det på Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har selv Sennheiser PC150.. har brukt det i omtrent et år. Lyden er upåklagelig god.. lydgjengivelsen ligner veldig på Koss PortaPro med fyldig bass. Micen fungerer veldig bra og har noice-cancelling slik at den filtrerer bort ganske mye bakgrunnsstøy. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 30. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 detta: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562 Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Vil på det sterkaste annbefale Sennheiser PC-150, som er eit kjempebra headsett, med veldig god lyd. Kjøpte det for 3 månadar og eg angrar ikkje. Med veldig god mikrofon. Headsettet er veldig bra til speling og til musikk. Headsettet var litt uvanleg fyrste gongen eg hadde det på, fordi det ikkje dekka heilt utanfor øyrene, men vart vand med det og do er det deilig å ha på. Kjøpte det då på databutikken.com på tilbod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå