Gå til innhold

Nytt headset, noen forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SB45 har ikkje spesielt god komfort, dei passar dårleg på hovudet mitt og klokkene låg så absolutt ikkje mot øyrene over alt.

 

Sennheiser PC 150 er mykje betre og utan å være for bastant vil eg påstså at det absolutt er av dei beste settene på det norske markedet i dag til den prisen.

 

Icemat Siberia er heller ikkje i nærheten av kvaliteten til PC 150.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Icemat har ikke serlig god lyd, den er grei nok, men ikke på langt nær så detaljert som den burde ha vært.

I tillegg er de litt ubehagelige å ha på på grunn av at du får noe greier inni der pressa intil øret.

 

Steelsound har kraftig bass, det er jo noe du spør etter.

 

Eventuellt kan du gå til Expert, Elkjøp eller et annet sted som selger headsett og spørre pent om du får prøve et headsett du har troen på. Er lyden ok i butikken er den som regel det hjemme også ;)

De som ekspiderer pleier ikke å være vanskelige på det der med prøving.

Lenke til kommentar

Synest ikkje Elkjøp sine Creative-sett er så mykje å skryte av, men det er mulig dei har forskjellige modellar.

 

Sennheiser PC 150 har god mic, betre lyd enn Icemat og SB45 samt god komfort. Det koster 100-200 kroner meir enn ovannevnte, men er absolutt verdt kvar krone. Eg prøvde SB45 ei stund, og kjente for eit ubehag, putene låg heller ikkje heilt inntil øyret. Icemat har eg ikkje prøvd stort, men når du får PC 150 for 70 kroner meir meiner eg at det ikkje er stort å diskutere.

 

Du har ikkje ein butikk i nærleiken som har settene og kan vise deg?

Lenke til kommentar

det er bra ;) Men til dere som har prøvd alle de forskjellige så kan det jo være lurt å si hvilked lydkort de var tilkoblet til. Det kan være lurt :)

Det er også viktig å huske på at man ikke spiller "lossy" mp3 lyd når man sammenlikner ;)

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
Icemat har ikke serlig god lyd, den er grei nok, men ikke på langt nær så detaljert som den burde ha vært.

I tillegg er de litt ubehagelige å ha på på grunn av at du får noe greier inni der pressa intil øret.

5826994[/snapback]

 

 

Jeg syns det er kjempedeilig, kanskje du har større øre eller noe en meg, men jeg anbefaler icemat på det varmeste...

Det er en skikkelig feit å go bass

 

Eneste minsu jeg kan si, er at det kan bli litt varmt rundt øra etter mange timer med det på

Lenke til kommentar

Vil på det sterkaste annbefale Sennheiser PC-150, som er eit kjempebra headsett, med veldig god lyd. Kjøpte det for 3 månadar og eg angrar ikkje. Med veldig god mikrofon. ;) Headsettet er veldig bra til speling og til musikk.

Headsettet var litt uvanleg fyrste gongen eg hadde det på, fordi det ikkje dekka heilt utanfor øyrene, men vart vand med det og do er det deilig å ha på. :love:

Kjøpte det då på databutikken.com på tilbod. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...