torlib Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei! Jeg har noen spørsmål. Jeg tok en test i 3DMARK2001(orginale). Der så jeg at der det skulle vise hvilken agp hastighet jeg kjørte i sto det NA NA, hos andre sto det (4X1X 2X 4X) hva betyr NA? Og hvordan stiller jeg den til 4X? Den andre problemet er at når jeg legger inn diretX 8.1, og etterpå skal se om jeg har 8.1 viser det seg at jeg fortsatt har 8.0 som kom med XP. Har prøvet flere ganger. *** Moderators anm: Skjerp bruken av overskrifter. Lag overskrifter som beskriver innholdet i tråden, da får man også lettere svar på spørsmålet! Og ikke minst post i riktig kategori. Post flyttet til skjermkort-kategorien. *** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-25 17:54 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 NA = not available det virker som programmet ikke klarer å lese av agp hastigheten din. 1x,2x,4x osv er hastigheten på agp-sloten din det (hvor rask overføring det maksimalt kan være mellom hovedkort og skjermgrafikkort) :smile: Lenke til kommentar
Slafs Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 N/A står vel egentlig for None/Absent, uten at det spiller noen rolle i den store sammenhengen.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 18:15, skrev Slafs:N/A står vel egentlig for None/Absent, uten at det spiller noen rolle i den store sammenhengen.. Registrerte du deg bare for å være kverulerende mot meg? dessuten, i læreboka mi står det at NA = not available. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg trodde det betydde Not Applicable. Men meningen blir uansett den samme. [ Denne Melding var redigert av: EasyRaider på 2002-09-25 18:29 ] Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 postet dobbelt [ Denne Melding var redigert av: EasyRaider på 2002-09-25 18:30 ] Lenke til kommentar
aedi Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Bare for å få klarhet i det med N/A, det betyr Not Available, og det med 4x AGP.. du må huske å legge inn Chipset-driverene som følger med skjermkortet. Man kan ofte stille AGP-hastigheten i BIOS.. hvis ikke er det en rekke tilgjenglige programmer på nettet som ordner dette.. f.eks nvmax [ Denne Melding var redigert av: aedi på 2002-09-27 14:10 ] Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Kan hende du trenger en patch til 3dmark. Hvis du ikke har build 330 http://www.madonion.com/ Hvis du kjører dxdiag så skal du se hvilken directX version du har. AGP hastighet stilles i bios. Dere andre: Prøver dere å skremme bort nye brukere med flisespikkeriet deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå