Gå til innhold

Tråden for tweaka BG alts.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242
Min lvl 19 rogue. Castere går tom for mana får de får meg ned. :green:

omghp.jpg

6598454[/snapback]

er vell egentlig ikke så mye å skryte av, når du er buffet opp i himmelen.(derfor vi bare ser halve bildet)

Meg og en venn bestemte oss for å lage twinks på Sunstrider, som ingen av oss hadde mains på.

Vi minet copper utenfor ogrimmar og solgte 20 ore for 70s-1g. vi kjøpte runs for 2-3 gull og jeg endre opp me d ganske god twink på lvl 19. har enda 12 gull igjen etter fiery enchant på smites :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, nei gjør nok ikke det. Men kunne fått litt mer med en sånn +stamina drikk jeg hadde i backpacken (Kunne runda 2k med den :/ ) og druid buff.

Lenke til kommentar

Jepp, før du kjøper 15 agi på gloves, kjøp deg først Scouting Gloves of the Monkey, med 4 agi og 4 stamina, det finnes, men vanskelig å skaffe.

Dessuten har du ikke Talbar Mantle (WTF :p) som gir deg 3 stam.

Du mangler også Minor Recumbulator (Trinket) fra Engineering og en x-bow fra WC som jeg ikke husker navnet på, med level 19 require. Mulig gun er bedre siden du får bedre skudd til det, men er litt usikker.

Anbefaler også at du skaffer deg flere Heavy Dinamite, det eier ettersom du kan løpe mens du kaster det.

Hadde også gått å drept grå mobs for å få max Dagger og Sword skill.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har sett en stund etter gloves med 4 stam ja, men er ikke så mye forskjell på 1 stam. Talbar Mantle har jeg for mye exp til å få tak i og så er de fryktelig stygge. ^^

Trinketen har jeg, brukt opp atm, har også insigna mot sheep (blir nesten aldri sheepet)

Gun'n jeg har er bedre enn buen, eller så å si helt lik.

Av dynamitt, så bruker jeg bare den som stunner.

Max wep. skill trenger jeg ikke, da alle har 100% i pvp.

post-22560-1156106366_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Har en ganske spesiel "twink" hvis du kan kalle den det.

49 rogue

Har 2700hp, 550ap, 270agility. Klarer å ta en del 60's med dette, og GJETT om de blir flaue. Tok en hunter i full giantstalker og epic quest bow/staff etterfulgt av en corpsecamp.

Hadde jeg blitt corpsecampet av en 49 hadde jeg sletta char :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...