Grabby Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Noen som vet om master loot fortsatt er bugga?Vet det var det for ca 2 uker siden, skulle skaffe noe til min twink ved hjelp av en venn. Når bossen var nede kunne han ikke finne meg på loot listen, prøvde 3 ganger. Har hørt andre og har hatt store problemer med dette i guild raids også, og at blizzard har sagt dette var noe de skulle prøve og få retta på. Er det fortsatt slik? Vil de ikke bli mulig lenger å stå innenfor instance portalen og få en high lvl til og gjøre at dirty work for deg? 6015555[/snapback] For å komme på lista må du være på agro lista til bossen. Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ja, da har jeg bestemt meg for å bruke Ironweaver til våpen. Takk for alle svar! Da var det pet da... Noen som har et tips til en lvl 29? PS: Hadde vert fint om det var en bjørn, da jeg ikke synes noe annet "kler" dwarf Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da var det pet da... Noen som har et tips til en lvl 29? PS: Hadde vert fint om det var en bjørn, da jeg ikke synes noe annet "kler" dwarf 6018670[/snapback] Skal du bruke charen som en BG twink må du nok satse DPS/attack speed. Gå på petopia og se om du finner noe fint. Armor/hp har lite å si i BG ettersom det ikke er ofte folk gidder å skyte etter petet ditt uansett. Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Har ikke så veldig peiling på hunter, men kom frem til denne builden. Noen innspill? Noe som kunne vært bedre? Edit: Fiksa linken. Endret 2. mai 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Det der er en warrior. Hvilken enchant bør jeg ha på mainhand på twink characteren min? (profil) Valget står mellom +15 agi og lifestealing, klarer ikke å bestemme meg. Lifestealing har jo blitt nerfa for de med raske våpen i den siste patchen, men har litt lyst på den pga. tøff glow. Endret 2. mai 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Pokkern og! Får ikke til å fikse linken. Edit: Der! Endret 2. mai 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja, da har jeg bestemt meg for å bruke Ironweaver til våpen.Takk for alle svar! Da var det pet da... Noen som har et tips til en lvl 29? PS: Hadde vert fint om det var en bjørn, da jeg ikke synes noe annet "kler" dwarf 6018670[/snapback] Angående våpen til 29 hunter, så er det ultimate våpenet rewarden for Big Game Hunter questet i STV; Bue eller Gun Jeg har valgt gun for å få toppskaden, men bue er jo tingen for Troll. For å gjøre questet må du gjennom alle Mastery questene i STV, dette krever litt hjelp fra en kamerat eller to. Sett på et scope +3dmg på denne gun'n og du er godt på vei Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Har soloet bossen for Leggings of the Fang 2 ganger nå men ei om de vil droppe, drit robe! Kommer nokk til og dinge lvl 20 før jeg får pants siden ML er 'bugga' og det nærmest er ubrukelig med high lvl hjelp. Edit: Downa Lord Cobrahn 4 ganger nå, fikk nettopp det jeg ville ha Endret 9. mai 2006 av Dewd Lenke til kommentar
X672 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Da er twinken min ferdig, tviler på att eg kan få den noko specielt bedre nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Nice X672! Her er profilen til min twink. Ikke helt ferdig akkurat, mangler en del til honored med WSG og AQ ble åpnet på Xavius i går, så har ikke +15 agi på gloves. :-/ Lucky Fishin Hat har jeg heller ikke, men har prøvd å få tak i den et par ganger. Accounten min expira i går forresten, så gidder ikke å spille mer. Serveren suger til 10-19 wsg! Er ca. 1-2 WSG games oppe om dagen... Har en del hp hvertfall. Endret 29. mai 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan dere som poster linker ta med screenshot direkte i posten (bare hvis dere gidder ) alt som har med gaming og gjøre blir filtrert ut her *kjede seg på jobb* *host* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Kan dere som poster linker ta med screenshot direkte i posten (bare hvis dere gidder ) alt som har med gaming og gjøre blir filtrert ut her *kjede seg på jobb* *host* 6200231[/snapback] Hæ? Legge til som vedlegg mener du? Endret 29. mai 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan dere som poster linker ta med screenshot direkte i posten (bare hvis dere gidder ) alt som har med gaming og gjøre blir filtrert ut her *kjede seg på jobb* *host* 6200231[/snapback] Prøv å enkode url'en i hex, eller å bytte ut domenenavn med IP (får den vha. f.eks. ping) dersom adressene blir filtrert. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Orker ikke lage ny tråd, så jeg spør her, er det noe spesielt med 10-19BG oppe på Boulderfist? har en lvl 19 rogue der jeg tenkte jeg kunne twinke litt... Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Orker ikke lage ny tråd, så jeg spør her, er det noe spesielt med 10-19BG oppe på Boulderfist? har en lvl 19 rogue der jeg tenkte jeg kunne twinke litt... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Orker ikke lage ny tråd, så jeg spør her, er det noe spesielt med 10-19BG oppe på Boulderfist? har en lvl 19 rogue der jeg tenkte jeg kunne twinke litt... 6445567[/snapback] Er du alliance så er det vel oppe når du vil gå inn. Horde bg sux. du kan jo egentlig se på ration. sist jeg skjekket så var det 70% horde og 30% alliance ( Lenke til kommentar
Agares Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 http://ctprofiles.net/557197 Lenke til kommentar
Omar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ikke mekk warrior tbh. du har ikke intercept eller noen ting, så du vil bare bli løpende rundt mens du prøver å komme nær nok fienden helt til du dør. gg Lenke til kommentar
Agares Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ikke mekk warrior tbh. du har ikke intercept eller noen ting, så du vil bare bli løpende rundt mens du prøver å komme nær nok fienden helt til du dør. gg 6448108[/snapback] Shadowmeld, charge og hamstring, "Den hellige treenighet", funker hver gang. Ellers har jeg aldri hatt store problemer med ranged og da spesielt hunters; jeg har nok health til å bane meg vei gjennom alt av concussive shots, serpent stings og pets. De går oom og jeg kommer meg nær nok til å starte å pumpe ut skade. Ingenting som er så behagelig som å se en irriterende ork, tauren eller troll hunter falle død om. Endret 7. juli 2006 av Agares Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 http://ctprofiles.net/557197 6446204[/snapback] Skaff deg libram enchant på head og legs, nå som black diamonds er så billige skal ikke de være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå