Gå til innhold

Tråden for tweaka BG alts.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest deler av denne tråden og det er noe som jeg syntes er underlig og som jeg håper dere kan svare meg på.

 

Siden disse tweaka BG altsene deres er ganske lav lvl, og at siden dem er så lav lvl vil ikke utstyr reward og helelr ikke rank reward være noe særlig i det hele tatt.

 

Hva er egentlig formålet med å ha en BG low lvl alt? Er det bare på ren gøy? dvs samme som å spille BF (battlefield). Dvs man oppnår ikke annet enn den begrensede æren det er å eie andre low lvl BG'ere?

 

Som hardcore lvl 60 pvp'er oppnår man jo både utstyr reward og rank reward som folk i wow verden beundrer og ser opp til når man rir rundt. En low lvl BG'er oppnår ingen av disse nevnte delene og kan jo lett kverkes av en lvl 60 grønn item noob:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Jeg har lest deler av denne tråden og det er noe som jeg syntes er underlig og som jeg håper dere kan svare meg på.

 

Siden disse tweaka BG altsene deres er ganske lav lvl, og at siden dem er så lav lvl vil ikke utstyr reward og helelr ikke rank reward være noe særlig i det hele tatt.

 

Hva er egentlig formålet med å ha en BG low lvl alt? Er det bare på ren gøy? dvs samme som å spille BF (battlefield). Dvs man oppnår ikke annet enn den begrensede æren det er å eie andre low lvl BG'ere?

 

Som hardcore lvl 60 pvp'er oppnår man jo både utstyr reward og rank reward som folk i wow verden beundrer og ser opp til når man rir rundt. En low lvl BG'er oppnår ingen av disse nevnte delene og kan jo lett kverkes av en lvl 60 grønn item noob:)

5960767[/snapback]

Spiller bare for og ha det morro, trenger ikke oppnå noe så lenge man har det gøy :)

Lenke til kommentar
Jeg har lest deler av denne tråden og det er noe som jeg syntes er underlig og som jeg håper dere kan svare meg på.

 

Siden disse tweaka BG altsene deres er ganske lav lvl, og at siden dem er så lav lvl vil ikke utstyr reward og helelr ikke rank reward være noe særlig i det hele tatt.

 

Hva er egentlig formålet med å ha en BG low lvl alt? Er det bare på ren gøy? dvs samme som å spille BF (battlefield). Dvs man oppnår ikke annet enn den begrensede æren det er å eie andre low lvl BG'ere?

 

Som hardcore lvl 60 pvp'er oppnår man jo både utstyr reward og rank reward som folk i wow verden beundrer og ser opp til når man rir rundt. En low lvl BG'er oppnår ingen av disse nevnte delene og kan jo lett kverkes av en lvl 60 grønn item noob:)

5960767[/snapback]

 

terge alliance, ingenting er bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Har ikke så mye peiling på hunter, men tror at gun'n er best. Den har såpass høy dmg at det ikke er verdt å ofre den for bare 3 agility.

6009236[/snapback]

Var det jeg og trodde, men så begynte jeg å stusse litt da jeg så at bow'en er ganske rask i forhold til gun'en. :hmm:

Lenke til kommentar
Jepp, den er en del raskere. Det kan nok være bra i pve, men ikke i pvp.

6009618[/snapback]

Er det ikke greit å ha en ganske rask attack speed mot f.eks. casters, eller ved å bruke aspect of the cheetah for å ta igjen folk, så kunne stoppe og skyte et skudd?

 

D00rf har jo +5 gun skill, samt at geværet har høyere dps, så det kan jo også være greit å ta med i betraktningen.

 

3 agi har ikke mye å si^^

Lenke til kommentar

Noen som vet om master loot fortsatt er bugga?

Vet det var det for ca 2 uker siden, skulle skaffe noe til min twink ved hjelp av en venn.

Når bossen var nede kunne han ikke finne meg på loot listen, prøvde 3 ganger.

Har hørt andre og har hatt store problemer med dette i guild raids også, og at blizzard har sagt dette var noe de skulle prøve og få retta på.

 

Er det fortsatt slik? Vil de ikke bli mulig lenger å stå innenfor instance portalen og få en high lvl til og gjøre at dirty work for deg? :whistle:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...