chokke Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 på warrioren har jeg skaffet sverd, skjold, sko, chest, bukser, snart 2h. Holder på med enchants . Gidder rikke ta enginering da. Nesten friendly med WSG (for neck osv) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Roguen kan jo ha defia's leather som gir masse stamina. Hvis du har to brae enchants på våpenene dine, kan du eie bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jepp. Her er en profil jeg fant på wow-forumet, den jeg går etter. Jeg mangler bare buen og det du trenger reputation til å kjøpe. Mangler en del enchants også, men har litt. Så tenker jeg å gå for 2x Assassin's Blade i stedet for Cruel Barb i offhand , og jeg tror jeg klarer meg med Green Tinted Googles som jeg har i stedet for Lucky Fishing Hat. Endret 26. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har ikke staset på at twinken min skal kunne drepe alle på ett slag og være alt for god. JEg har bare brukt runt 9g på Night Reaper som alle twinker har. Kanskje når jeg kommer i level60 med mainen min skal jeg kanskje spille mye mer på henne når jeg blir litt lei. Jeg kan jo satse på det utstyret som kan kan kjøpe og som ikke dropper i instances og er binds when picked up. Jeg er allerede i elvel 19 og er redd for å få for mye XP. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Her er den første PvP filmen min i vertfall. Jeg lagen en ny topic nå også. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hmm, hvordan skal man få tak i alt det gearet egentlig? Mye av det er jo BoP i instancer som er høyere lvl . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm, hvordan skal man få tak i alt det gearet egentlig? Mye av det er jo BoP i instancer som er høyere lvl . 5817894[/snapback] Jepp, så du må ha et noen kompiser på den serveren. Selv har jeg 2 som også lager seg en twinked rogue, så vi hjelper hverandre bare. WC, Deadmines osv er ikke noe problem på lvl 60. Da står bare du (twinked char) akkurat innenfor inngangen, så tar kompisen din bossen og du roller "need" så får du det som dropper. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 1500 hp ubuffet og 500 attackpower. 900 aimedshot crits <3 Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg holder på å jobbe med en 10-19 bg alt, warrior that is.Men er usikker på om jeg skal ha stamina, eller stats på chest, eller stamina eller strength på sko. Kom med tips . ikke diskuter hvilke utstyr som er best osv, kun enchants edit: bytta navn grunnet værdama... 5809650[/snapback] weeehoooo, nicket mitt står i første post Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jepp. Her er en profil jeg fant på wow-forumet, den jeg går etter. Veldig bra den, men han mangler anglin boots. Han burde også skaffe seg en trinket til, f.eks. en anti-sheep trinket. Ellers er cel denne twinken så å si perfekt og det sier jo litt... edit: hvordan får man +15 agility på hanskene? Endret 27. mars 2006 av AvieN Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jepp. Her er en profil jeg fant på wow-forumet, den jeg går etter. Veldig bra den, men han mangler anglin boots. Han burde også skaffe seg en trinket til, f.eks. en anti-sheep trinket. Ellers er cel denne twinken så å si perfekt og det sier jo litt... edit: hvordan får man +15 agility på hanskene? 5819260[/snapback] dropper i aq, trenger noe essence of air eller no og 2-3 nexus osv . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nexus Crystal x3 Large Brilliant Shard x8 Essence of Air x4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nexus Crystalx3 Large Brilliant Shard x8 Essence of Air x4 5819291[/snapback] Ikke noe for min økonomi-twink mao... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jepp. Her er en profil jeg fant på wow-forumet, den jeg går etter. Veldig bra den, men han mangler anglin boots. Han burde også skaffe seg en trinket til, f.eks. en anti-sheep trinket. Ellers er cel denne twinken så å si perfekt og det sier jo litt... Så du mener det er bedre med 12 stamina enn 7 agility og 3 stamina? Selv har jeg disse, koster et par gull på AH, så tror jeg beholder de, for det er ikke så lett å vinne fiskekonkuransen på lvl 19. Men Minor Recombobulator, hvordan kan jeg få tak i den? Må jeg være engineer eller kan jeg levere det kortet til fyren i Gnomeregan med mainen min og få schematicen? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jepp. Her er en profil jeg fant på wow-forumet, den jeg går etter. Veldig bra den, men han mangler anglin boots. Han burde også skaffe seg en trinket til, f.eks. en anti-sheep trinket. Ellers er cel denne twinken så å si perfekt og det sier jo litt... Så du mener det er bedre med 12 stamina enn 7 agility og 3 stamina? Selv har jeg disse, koster et par gull på AH, så tror jeg beholder de, for det er ikke så lett å vinne fiskekonkuransen på lvl 19. Men Minor Recombobulator, hvordan kan jeg få tak i den? Må jeg være engineer eller kan jeg levere det kortet til fyren i Gnomeregan med mainen min og få schematicen? 5819492[/snapback] Skulle tro at våpnene gjør nok skade i seg selv. Du må nok levle deg til 140 engineering på alten, men du kan fremdeles skaffe "schematicen" med engineering, dersom du har engineering på begge (har det fra nettet, ikke tesa selv). Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg er temmelig sikker på at jeg fikk den som schematic... Jeg har nemlig ALDRI vært i Gnomeregan.. Link til warrior twink: Candyflower, lvl19 female gnome warrior Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei. Jeg tenker på å lage en twink jeg også, hvilke klasser er å foretrekke? Og hvordan får du rep med WSG uten å levle? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 1500 hp ubuffet og 500 attackpower. 900 aimedshot crits <3 5818494[/snapback] Det er ihvertfall ikke en level 19 Twink Level 29? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Men Minor Recombobulator, hvordan kan jeg få tak i den? Må jeg være engineer eller kan jeg levere det kortet til fyren i Gnomeregan med mainen min og få schematicen? 5819492[/snapback] Du må nok levle deg til 140 engineering på alten, men du kan fremdeles skaffe "schematicen" med engineering, dersom du har engineering på begge (har det fra nettet, ikke tesa selv). 5819524[/snapback] Jeg har ikke engineering på main charactern min, så da må jeg vel til Gnomeregan med alten. Vet ikke om jeg gidder det. Lenke til kommentar
TaurenWarrior Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei nå skal dere få se lvl 60 warrioren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå