henrik_s Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er hunter noen god twink? Man får jo aimed shot på level 20? Lenke til kommentar
Hel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så hvis jeg har mats/råd til lifestealing så burde jeg ta den? Synes det høres kanske så greit ut å bli healet litt mens jeg slåss. 6788649[/snapback] Lifestealing og fiery proc'er ca like ofte. Fiery 40 dmg, lifesteal 30+30. 60 er 50% mer enn 40. Forutsatt at du trenger heal, noe man som oftest gjør. Som nevnt er grunnen til at fiery ofte brukes prisen. 15g for fiery mot 100g for lifesteal. Ellers er +15 agi bra, spesielt for rogues og spesielt på lvl 19 (pga høyere crit/dodge per agi på lavere level for rogues). Islanbadsj: Kan godt ta skeletal i main og cruel barn i off til du klarer å få deg en shadowfang. henrik_s: Hunter er bra å twinke, både på 19 og 29. Skaff deg den grønne quest riflen/buen om du går for 29. Gnimmels: Jeg anbefaler 2 healing focus, 5 blackout, 2 imp SwP, 2 imp PS, Mind Flay, 3 shadow weaving og siste 5 i shadow focus. For enchants og utstyr er selvsagt sta altid viktig, men ellers er det vel to ruter å velge: +shadow dmg, eller +healing. Opp til deg hva du går for. En del int på utstyret må du også ha, men det sier seg selv. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mine twinks: Noxia - 19 Troll Rogue - http://ctprofiles.net/3098142 Noxiana - 19 Tauren Warrior - http://ctprofiles.net/3381539 Noxian - 29 Undead Warlock - http://ctprofiles.net/3948844 Locken er ikke helt ferdig enda, men stort sett fornøyd med de andre to. Mangler ca 3000 til exhalted med warrioren, kommer til å levle til 39 med den når det skjer om ikke så alt for lenge. 7031078[/snapback] Roguen: Dersom du har plass til xp'en kan du gjøre wc-questen for cloth shoulders med sta. For trinket #2 er det flere valg, men de fleste bruker minor recombulator. Warrior: Godt valg av chest Du kan vurdere tilsvarende for shoulder. Agi på hands og ikke str? Chausses of westfall er jo bra bukser også, men dette er du nok klar over siden du velger wc bukse med agi. Et lite spørsmål... har du problemer med max twinkede rogues? Jeg hadde en 19 warr med ganske bra utstyr, men slet alltid mot de beste rogue twinks (shadowfang, librams..). Warlock: Pent utstyr. Stusset litt på bruk av talents. Du bruker ikke shadowburn, og ikke imp som pet. Du har devestation, men ikke imp shadow bolt, så da bruker du gjerne ikke shadow bolt så ofte heller (antagelig ikke succubus+shadow bolt). Er det dots + wand eller? Og Succubus på ads? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mine twinks: Noxia - 19 Troll Rogue - http://ctprofiles.net/3098142 Noxiana - 19 Tauren Warrior - http://ctprofiles.net/3381539 Noxian - 29 Undead Warlock - http://ctprofiles.net/3948844 Locken er ikke helt ferdig enda, men stort sett fornøyd med de andre to. Mangler ca 3000 til exhalted med warrioren, kommer til å levle til 39 med den når det skjer om ikke så alt for lenge. 7031078[/snapback] Roguen: Dersom du har plass til xp'en kan du gjøre wc-questen for cloth shoulders med sta. For trinket #2 er det flere valg, men de fleste bruker minor recombulator. Warrior: Godt valg av chest Du kan vurdere tilsvarende for shoulder. Agi på hands og ikke str? Chausses of westfall er jo bra bukser også, men dette er du nok klar over siden du velger wc bukse med agi. Et lite spørsmål... har du problemer med max twinkede rogues? Jeg hadde en 19 warr med ganske bra utstyr, men slet alltid mot de beste rogue twinks (shadowfang, librams..). Warlock: Pent utstyr. Stusset litt på bruk av talents. Du bruker ikke shadowburn, og ikke imp som pet. Du har devestation, men ikke imp shadow bolt, så da bruker du gjerne ikke shadow bolt så ofte heller (antagelig ikke succubus+shadow bolt). Er det dots + wand eller? Og Succubus på ads? 7031973[/snapback] Roguen: Skuldrene er i backpacken, men herre for et utseende på de. Ofrer glatt 2 stamina for å slippe å se helt brød ut ass. Warrior: Shoulders = samme som på rogue. Har dem men bruker dem ikke. STR enchant _var_ incoming på hanskene, men nå som jeg har bestemt meg for å levle snart, skipper jeg det. Er horde så kan ikke få Westfall buksene. Max-twinka rogues sliter jeg med av den enkle grunn at de dogder så sinnsykt, er ikke HP-en deres som "ødelegger" men det av du bare treffer på hver 2-3 slag og du ikke kan få improved overpower enda afaik. "Trikset" er å løpe i ring slik at du hele tiden får slått de bakfra og de dermed ikke kan dodge. På min egen rogue har jeg ~45% dodge om jeg bytter ut litt gear jeg har i bags og potter litt. Sykt. Warlock: Talentsa på locken var ikke riktig, er oppdatert nå tho. Bruker KUN succubus i BG's, i tilfelle adds ja og så gjør hun jo grei dmg og. 1vs1 er det: Alle dots, fear, shadowbolt nuke mens succu slår. Da er de somregel fort døde om de ikke er twinks. Er det twinks, refresh dots mens jeg løper og fear når det trengs. Shadowburn når de er på -15%. Ikke tapt en eneste 1 mot 1 enda men så dinga jeg 29 for to dager siden da. Flagrunning er også effektift med locken, seduce og fear er to fine CC's mens resten av teamet kan ta seg av resten. ^^ Lenke til kommentar
different Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fant denne idag, hvor mye er den verdt dere twinkere? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) 10g? Har aldri sett den for noe høyere ihvertfall. Endret 9. oktober 2006 av Sigga Lenke til kommentar
Hel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fant denne idag, hvor mye er den verdt dere twinkere? 7032949[/snapback] Kommer an på serveren, men tipper du kan få en del mer enn 10g. Skader ikke å prøve og feile. Koster litt å ha den lenge på AH, men vurder å poste på trade istedenfor. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Roguen: Skuldrene er i backpacken, men herre for et utseende på de. Ofrer glatt 2 stamina for å slippe å se helt brød ut ass. :!: :!: :!: Så sant, så sant. Warrior: Shoulders = samme som på rogue. Har dem men bruker dem ikke. STR enchant _var_ incoming på hanskene, men nå som jeg har bestemt meg for å levle snart, skipper jeg det. Er horde så kan ikke få Westfall buksene. Max-twinka rogues sliter jeg med av den enkle grunn at de dogder så sinnsykt, er ikke HP-en deres som "ødelegger" men det av du bare treffer på hver 2-3 slag og du ikke kan få improved overpower enda afaik. "Trikset" er å løpe i ring slik at du hele tiden får slått de bakfra og de dermed ikke kan dodge. På min egen rogue har jeg ~45% dodge om jeg bytter ut litt gear jeg har i bags og potter litt. Sykt. Ja, det er helt sykt. Kan få 100% dodge med evasion om man går inn for det, og det betyr 50% base dodge. Jeg var nok gjerne ikke flink nok til å komme inn bak dem da, for det er greit at man har overpower, men 6 sec cd og manglende imp op talents svir. Eneste trøsten jeg hadde var å bruke ekle triks som å bryte stealthen deres, disarme, bombe... og så likte de ikke at jeg hadde 1400 helse ubuffet og 50% DR. Var vel ikke vant med å bruke så lang tid på å ta folk tenker jeg. Warlock: Talentsa på locken var ikke riktig, er oppdatert nå tho. Bruker KUN succubus i BG's, i tilfelle adds ja og så gjør hun jo grei dmg og.7032179[/snapback] Ok, det høres med en gang mer riktig ut Succubus er fin. Synd hun ikke har invis. Hadde selv av og til problemer med at imp spawnet, og ikke succubus når jeg døde. Litt irriterende siden shards er litt mer stress å skaffe enn når man levler. Jeg brukte imp firebolt og da altså imp i 20-29 BG en del. Meget pen skade i burst og sta buff er bra, men ads var jo et problem, så brukte succubus også. Nå har min bror overtatt, så får se hva han velger når han en dag fortsetter å bygge den (var ikke ferdig twinket). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fant denne idag, hvor mye er den verdt dere twinkere? 7032949[/snapback] Den er verdt ganske så mye. Er vel den beste gun'n til lvl 19 twinks. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva er så morsomt med og twinke? Ødelegge spillegleden til alle oss ikke twinkere? Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hva tror du RostaD? Litt avkobling... Det er veldig mange som bare lager twink fordi de ikke klarer å ta noen med mainen sin da^^. Hjelper lite nå ettersom det er rene twink wars, etter det jeg har sett i lvl.19. Også for du aldri tatt alliance nok syntes jeg. Horde twink på emeriss? /w Tater eller Devolente Endret 10. oktober 2006 av Game Master Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor dropper Sentry cloaken og feet of the lynx? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor dropper Sentry cloaken og feet of the lynx? 7043415[/snapback] Begge to er world drop så AH er vel det beste valget Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du er horde skal du ikke ha Feet of the Lynx. Det finnes bedre for rogues hvis du er det. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva er så morsomt med og twinke?Ødelegge spillegleden til alle oss ikke twinkere? 7042316[/snapback] Den diskusjonen er gammel og den hører hjemme i en annen tråd. En annen ting er at de problemene twinking og store level-grupper skaper for folk som tror de kan være en knallsuksess i BG som lvl 11 eller 20 nå blir forsøkt løst av blizzard. Ha tålmodighet. Og så får vi håpe at vi ikke må ha uendelig tålmodighet for å komme inn i BG etter endringene. De deilige dagene med null venting kan lett ta slutt i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå