Gå til innhold

Tråden for tweaka BG alts.

Anbefalte innlegg

oO? Gledet meg til Laughing Skull /twilights kommer opp.

Bestemte meg for å lage en ny twink her om dagen.. En huntard.

Det ble en dwarf female, kalt Uglydwarf (you get the picture).

Gearet blir vel ganske så likt som på en rogue.

Har skaffet meg peashooter'n, sentry cloak og Taskmaster Axe med 25 agi til nå. Trenger noen DM runs for å skaffe chesten, leggings fra WC, og litt BoE's som Scouting Gloves of the Monkey, Feet of the Lynx osv.

Har en twinka rogue fra før og syntes alltid at Huntere var en av de verste klassene. Blir moro og se hvor gode de er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skaffet meg peashooter'n, sentry cloak og Taskmaster Axe med 25 agi til nå. Trenger noen DM runs for å skaffe chesten, leggings fra WC, og litt BoE's som Scouting Gloves of the Monkey, Feet of the Lynx osv.

Har en twinka rogue fra før og syntes alltid at Huntere var en av de verste klassene. Blir moro og se hvor gode de er.

6731488[/snapback]

Taskmasters axe er jo kun brukendes til å skrape av hår rundt kjønnsorganer for hunter. Skaff deg http://www.thottbot.com/?i=8608 istedet.. = 10 mer rAP, +crit, +dodge and whatnot. Blir så oppgitt når jeg ser hunters med 2 hånder som har høy dps, men null stats som hjelper ranged.

Lenke til kommentar

6731488[/snapback]

Taskmasters axe er jo kun brukendes til å skrape av hår rundt kjønnsorganer for hunter. Skaff deg http://www.thottbot.com/?i=8608 istedet.. = 10 mer rAP, +crit, +dodge and whatnot. Blir så oppgitt når jeg ser hunters med 2 hånder som har høy dps, men null stats som hjelper ranged.

6758103[/snapback]

I R meleee hunter kkk?

Neida, men det er litt seint nå gitt. Har ikke penger til en 25agi enchant til.

Har alt gearet nå, mangler bare å levle opp de siste 7 levlene, noe jeg finner ekstremt kjedelig.

Men det er sant som du sier, og dumt at jeg ikke tenkte på det før.

Lenke til kommentar

Er det noen som har formening om hva som er den beste twink klassen til å ta andre rogue twinks med? Da snakker jeg både på 19 og 29.

Jeg vil være en "pain in the ass" for alle de tusen roguene på serveren. :devil:

Endret av L@xen
Lenke til kommentar
Jeg tar hunters ganske greit med Druiden min, da burde det vel ikke være så mye større problem for en Rogue?

6786690[/snapback]

vel, nå har ikkje eg problem med rogues eller druids med hunteren min da, men ein druid kan jo berre shapesifte ut av wingclip,

det kan ikkje ein rogue...

Lenke til kommentar

Min level 19 warrior http://ctprofiles.net/3395471

Skifter til Skeletal Club (med fiery weapon) og Redbeard Crest (med +7 stamina) når jeg tar flagget.

Fikk endelig Leggings of the Fang igår, så driver å fikser ting til 100hp enchant. Ellers er det ikke så mye å gå etter. Mangler 4k rep for wsg honored så jeg får necken og ringen. Etter det blir vel neste prosjekt å få fiskehatten og 15 agility på gloves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...