Gå til innhold

Tråden for tweaka BG alts.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var vel egentlig ren gjetting fra min side da jeg ikke orket å logge på ingame bare for å  sjekke :p Riktige tall er:

18% crit, 26% dodge, 293 agi og 2500 hp.

Mangler da en del enchants og items

6716591[/snapback]

vist du tok ein level 60 hunter med det der må den hunteren vera spelt av ein 3 åring...

min 29 hunter har jo nesten 2200hp og det er uten librams på head/leg, har ikkje så masse agi da...

Lenke til kommentar
ikke mekk warrior tbh.

du har ikke intercept eller noen ting, så du vil bare bli løpende rundt mens du prøver å komme nær nok fienden helt til du dør.

gg

6448108[/snapback]

Shadowmeld, charge og hamstring, "Den hellige treenighet", funker hver gang.

Ellers har jeg aldri hatt store problemer med ranged og da spesielt hunters; jeg har nok health til å bane meg vei gjennom alt av concussive shots, serpent stings og pets. De går oom og jeg kommer meg nær nok til å starte å pumpe ut skade.

Ingenting som er så behagelig som å se en irriterende ork, tauren eller troll hunter falle død om.

6448423[/snapback]

Men hva om huneren er en twink ?

Har aldri tapt vs en anen twink, Hunter FTW! (spesielt ork 25% stun resist) :tease:

Lenke til kommentar
Min lvl 19 rogue. Castere går tom for mana får de får meg ned. :green:

omghp.jpg

6598454[/snapback]

er vell egentlig ikke så mye å skryte av, når du er buffet opp i himmelen.(derfor vi bare ser halve bildet)

Meg og en venn bestemte oss for å lage twinks på Sunstrider, som ingen av oss hadde mains på.

Vi minet copper utenfor ogrimmar og solgte 20 ore for 70s-1g. vi kjøpte runs for 2-3 gull og jeg endre opp me d ganske god twink på lvl 19. har enda 12 gull igjen etter fiery enchant på smites :)

6684414[/snapback]

Du spiller på sunstrider altså :D Har du spilt mot noen ducks der da?

Lenke til kommentar

Klarte akkurat Razorlash og Meshlok the harvester i maraudon solo :)

45 og 48 eliter så vidt jeg kan huske. Har også fått en del mer gear og enchants i dag.

Forøvrig kan jeg nevne at jeg har tatt utalje 60's i dueler og outdoor. De fleste forsvarer seg med "wast ready" eller "i was just playing around". Det er vel noe sant i det de sier også da, men likevel flaut :p

Lenke til kommentar
Har en ganske spesiel "twink" hvis du kan kalle den det.

49 rogue

Har 2700hp, 550ap, 270agility.  Klarer å ta en del 60's med dette, og GJETT om de blir flaue. Tok en hunter i full giantstalker og epic quest bow/staff etterfulgt av en corpsecamp.

Hadde jeg blitt corpsecampet av en 49 hadde jeg sletta char :p

6713918[/snapback]

Skjer med at en huntard taper mot en rogue, da? =/

Lenke til kommentar

Ordet du leter etter er vel undervurtert. Fleste 60's jeg hopper på står som tullinger og og hopper rundt til det skjønner at dette ikke er en vanlig 49. Og da er det oftest forsent :p

Her er forøvrig screenshot av razorlash :p *skryte*

post-38778-1156244442_thumb.jpg

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Ville personlig gått for 2hander med crusader, siden paladins ikke kan dualwielde :p

btw, du skriver CFD. Samme CFD som var på forumet for noen år siden?

6728795[/snapback]

Er ikke helt inni paladinen min gitt;D Da blir det nok en saftig 2H med crusader på meg.

Tror nok ikke jeg er den samme CFD :D

Takker for kjapt svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...