Gå til innhold

Tråden for tweaka BG alts.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var vel egentlig ren gjetting fra min side da jeg ikke orket å logge på ingame bare for å  sjekke :p Riktige tall er:

 

18% crit, 26% dodge, 293 agi og 2500 hp.

 

Mangler da en del enchants og items

6716591[/snapback]

 

 

vist du tok ein level 60 hunter med det der må den hunteren vera spelt av ein 3 åring...

 

min 29 hunter har jo nesten 2200hp og det er uten librams på head/leg, har ikkje så masse agi da...

Lenke til kommentar
ikke mekk warrior tbh.

du har ikke intercept eller noen ting, så du vil bare bli løpende rundt mens du prøver å komme nær nok fienden helt til du dør.

 

gg

6448108[/snapback]

 

Shadowmeld, charge og hamstring, "Den hellige treenighet", funker hver gang.

 

Ellers har jeg aldri hatt store problemer med ranged og da spesielt hunters; jeg har nok health til å bane meg vei gjennom alt av concussive shots, serpent stings og pets. De går oom og jeg kommer meg nær nok til å starte å pumpe ut skade.

 

Ingenting som er så behagelig som å se en irriterende ork, tauren eller troll hunter falle død om.

6448423[/snapback]

 

Men hva om huneren er en twink ?

Har aldri tapt vs en anen twink, Hunter FTW! (spesielt ork 25% stun resist) :tease:

Lenke til kommentar
Min lvl 19 rogue. Castere går tom for mana får de får meg ned. :green:

 

omghp.jpg

6598454[/snapback]

er vell egentlig ikke så mye å skryte av, når du er buffet opp i himmelen.(derfor vi bare ser halve bildet)

 

Meg og en venn bestemte oss for å lage twinks på Sunstrider, som ingen av oss hadde mains på.

Vi minet copper utenfor ogrimmar og solgte 20 ore for 70s-1g. vi kjøpte runs for 2-3 gull og jeg endre opp me d ganske god twink på lvl 19. har enda 12 gull igjen etter fiery enchant på smites :)

6684414[/snapback]

 

Du spiller på sunstrider altså :D Har du spilt mot noen ducks der da?

Lenke til kommentar

Klarte akkurat Razorlash og Meshlok the harvester i maraudon solo :)

 

45 og 48 eliter så vidt jeg kan huske. Har også fått en del mer gear og enchants i dag.

 

Forøvrig kan jeg nevne at jeg har tatt utalje 60's i dueler og outdoor. De fleste forsvarer seg med "wast ready" eller "i was just playing around". Det er vel noe sant i det de sier også da, men likevel flaut :p

Lenke til kommentar
Har en ganske spesiel "twink" hvis du kan kalle den det.

 

49 rogue

 

 

 

Har 2700hp, 550ap, 270agility.  Klarer å ta en del 60's med dette, og GJETT om de blir flaue. Tok en hunter i full giantstalker og epic quest bow/staff etterfulgt av en corpsecamp.

 

 

Hadde jeg blitt corpsecampet av en 49 hadde jeg sletta char :p

6713918[/snapback]

 

Skjer med at en huntard taper mot en rogue, da? =/

Lenke til kommentar
Ville personlig gått for 2hander med crusader, siden paladins ikke kan dualwielde :p

 

btw, du skriver CFD. Samme CFD som var på forumet for noen år siden?

6728795[/snapback]

 

Er ikke helt inni paladinen min gitt;D Da blir det nok en saftig 2H med crusader på meg.

 

Tror nok ikke jeg er den samme CFD :D

 

Takker for kjapt svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...