chokke Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Jeg holder på å jobbe med en 10-19 bg alt, warrior that is. Men er usikker på om jeg skal ha stamina, eller stats på chest, eller stamina eller strength på sko. Kom med tips . ikke diskuter hvilke utstyr som er best osv, kun enchants edit: bytta navn grunnet værdama... Endret 26. mars 2006 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nei. Stmina er det vikdigste. I level19 kan man å over 1000 health unbuffed! Da kan nesten ingen drepe deg. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Agility og strength ftw, og skaff deg en healer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 er ikke stort utvalg av healers på 10-19 da... Men tar nok stamina/hp og crusad0r på våpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Her har du en fin tråd med masse nyttig informasjon om lvl 19 twinks. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Her har du en fin tråd med masse nyttig informasjon om lvl 19 twinks. 5809995[/snapback] genialt . Lucky fishing hat blir ikke like lett da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nei, den blir nok litt hard ja. For det første så er det mange mobs i stv som kommer til å drepe deg (lvl 19) veldig fort, og veldig mange ser på Stranglethorn Fishing Festival som St. Ganking Festival. Men nådde 150 i engineering i natt, så nå har jeg lagd meg green tinted googles Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 men kan man vinne hatten ved å fiske i BB, eller må man løpe rundt halve azeroth? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Den hatten får du ved å fiske i stv når fiskekonkuransen pågår. (Fra 14.00 til 16.00 på søndager). Tror du må fiske i sånne ting i vannet, men er ikke sikker. Gjelder vel over hele stv. Hvis du får en sjelden fisk, så er det ikke noe hastverk med å levere den (før 17.00 bare). Det er 3 sjeldne fisker du får premie for, en av dem gir deg fishing hat. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 I stedet for å bruke uker på fisking, kan man heller skaffe seg de brillene man lager i engeneering. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 "Note: There is one other trinket worth getting out there for all classes, but only a few people know about it and I'd like to keep it on the DL " Nå ble jeg nysgjerrig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Minor Recwtf er jo glimrende, healer deg for 140-180 eller no, engineering 140 kreves.. Jeg syntes den var über.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Den her ja. Skal skaffe den til undead roguen min, men er ikke helt sikker på hvordan jeg kan få tak i den. Slik jeg har forstått det så må du snakke med en i Booty Bay for å bli teleportert til Gnomeregan. Når du er der må du finne et hvit punch card og oppgradere det til et gult, når du skal oppgradere det til blått så får du også den schematic'n. Men må du være engineer for å få den? Eller kan jeg skaffe den med en annen character og sende den til roguen min? Endret 26. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg lagde den med mainen min, like greitt, soloet ned og fiksa trinketen... HAr Blacksmith og Engineering på mainen og Alchemy og Engineering på warrioren min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg lagde den med mainen min, like greitt, soloet ned og fiksa trinketen... HAr Blacksmith og Engineering på mainen og Alchemy og Engineering på warrioren min Jeg har ikke engineering på main'n min, må du ha det for å få tak i schematic'en? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Når man er level19 twink burde man enten være palladin enner Warrior. Det er fordi det er de to klassene som er mest avhnging av bra equipps og med en høy level char på den samme serveren kan man skaffe seg nesten alt man vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du har vel tilfeldigvis ikke Telenor? Går sinnsykt tregt her også, 3000 ms i wow. Men skulle kanskje valgt en warrior ja, men har nesten alt utstyret jeg trenger til roguen min nå, mangler bare noe ranged, så gidder ikke å starte en warrior nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå