Gå til innhold

TES: Jeg har ridd på Enhjørning


Anbefalte innlegg

Har allerede møtt på Enhjørningen i spillet. Jeg skvatt skikkelig da jeg så den. Jeg vandret i skogen for å utforske et område og plutselig stod den der.

 

Jeg sier ikke hvor jeg fant den.

 

Den er ikke tam i det heletatt hvis du sniker deg innpå kan du hoppe opp på den og ri den! Jeg red avgårde og det kom noen ulver. Den sparket ulvene så de fløy langt av gårde.

 

Måtte jo prøve å få den til en stall så jeg red til nærmeste stall. Da jeg satte den fra meg angrep den alt som var rundt meg. Vaktene kom men ingen hadde en sjanse. Når alle lå på bakken vandret den bare videre av gårde :)

Av en eller annen merkelig grunn så angrep den ikke meg. Kanskje fordi jeg hadde ridd på den. Uansett så møter jeg vel den igjen og da blir det enda mer ridetur :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, det er egentlig veldig morsomt å lese sånne tråder...

- For jeg skjønner ikke en dritt :p

 

Trådstarter fant en enhjørning plutselig når han gikk i skogen på et spill, også har han ridd på den og det er helt fantastisk... sant? :p

5810246[/snapback]

 

 

Hvorfor poster du her vist du ikke engang vet hva det dreier seg om?

Lenke til kommentar
Hehe, det er egentlig veldig morsomt å lese sånne tråder...

- For jeg skjønner ikke en dritt :p

 

Trådstarter fant en enhjørning plutselig når han gikk i skogen på et spill, også har han ridd på den og det er helt fantastisk... sant? :p

5810246[/snapback]

 

 

Hvorfor poster du her vist du ikke engang vet hva det dreier seg om?

5810333[/snapback]

Hørt utrykket: Man lærer så lenge man lever?

- Aldri for sent å lære

Lenke til kommentar
Den er ikke tam i det heletatt hvis du sniker deg innpå kan du hoppe opp på den og ri den! Jeg red avgårde og det kom noen ulver. Den sparket ulvene så de fløy langt av gårde.

 

hvis den ikke er tam i det hele tatt, hvordan klarte du da å ri den? da ville den jo automatisk angrepet deg.

tror du mente "den er ikke vill i det hele tatt"

avanore --> :blush:

Lenke til kommentar
Den er ikke tam i det heletatt hvis du sniker deg innpå kan du hoppe opp på den og ri den! Jeg red avgårde og det kom noen ulver. Den sparket ulvene så de fløy langt av gårde.

 

hvis den ikke er tam i det hele tatt, hvordan klarte du da å ri den? da ville den jo automatisk angrepet deg.

tror du mente "den er ikke vill i det hele tatt"

avanore --> :blush:

5810704[/snapback]

 

 

Jeg mente den virket ikke noe særlig tam. Jeg hadde savet rett før jeg kom dit. Første gangen angrep den meg. Reloadet og så sneik jeg meg innpå den bakfra og da kunne jeg hoppe på den og ri av sted :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...