Vintar Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Vurderer å kjøpe ny pc i nærmeste framtid, er redd alle nyhetene blir litt for fristende til å bare se på og ikke kjøpe. I den sammenheng skulle jeg gjerne ha solgt den gamle pcen min, om den er verdt noe, og jeg hadde satt stor pris på om noen kunne gi meg et prisanslag på den så jeg vet hva den burde gå for. Spesifikasjonene er som følger (spør om det er noe annet som er viktig å ha med): Hovedkort: Asus P5GDC Deluxe i915P 4DDR-DIMM CPU: Intel Pentium 4 550 3.4 Ghz 1MB cache RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Skjerm: Nec 17" LCD Multisync 1770NX Tastatur/mus: Microsoft Optical Desktop Fingerprint Brenner: Nec DVD recorder ND 3520A IDE Harddisk: Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA Grafikkort: Club3D Radeon X800XL 256MB Trådløst: D-Link wireless DWL G520 Kabinett: Silentium T1 På forhånd takk! Endret 25. mars 2006 av Vintar Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvorfor i all verden skal du selge når du har en oppegående pc så det holder? Pris blir vel fra 5000 - 6500,-. Synes du har mange gode komponenter i den pcen som du kunne brukt i en annen hvis du ikke absolutt vil ha alt nytt! Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Det er en blanding av kjøpesyke og det at jeg har lyst på blant annet et SLI oppsett, dobble kjerner, større skjerm, etcetera. Trodde systemet mitt var ganske utdatert etterhvert? Må ha noe som kjører Oblivion strøkent nå som det er ute. ;D Endret 25. mars 2006 av Vintar Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Det er en blanding av kjøpesyke og det at jeg har lyst på blant annet et SLI oppsett, dobble kjerner, større skjerm, etcetera. Trodde systemet mitt var ganske utdatert etterhvert? Må ha noe som kjører Oblivion strøkent nå som det er ute. ;D 5809669[/snapback] Jeg kjører Oblivion GLATT på High Quality med min maskin. Er hekta nå :/ Endret 25. mars 2006 av el_salvad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå