Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dataproblemer løst via nett

Anbefalte innlegg

Har de siste 2 døgn blitt mer og mer sikker på at jeg har fått virus eller lignende på dataen.

Har f-secure fast innstalert og scanner ellers med symatec - spybot - ad-aware se.

Har fått problemer med oppstart at ett program vil innstaleres, navn photo gallery, etter en tid etterspøres innstalasjons cd.

gjennoppretningstidspunkter er blitt borte, får beskjed om scriptfeil på explorer og en annen side ved oppstart.

Har hittill scannet med ovennevnte programmer uten og finne noe, men nå nettopp ble det funnet endel med spyboot bla hitvirus?

Som sagt begynte dette igårmorges for (fullt) og jeg har stort sett hvert på denne side og diverse nedlastningsider for programmvarer, har bla lasten ned winavivideoconverter som fungerer fint, vlc mediaplayer, fungerer også fint, xvid og cole2k media codec pack som får mediasenter opp og gå angående video.

Har også lastet ned noen andre programmer som igjen er slettet da de ikke hadde det jeg var ute etter.

Før jeg pakker ut/kjører disse scanner jeg dem med f-secure.

Det jeg lurer på er om denne side også kan tiltrekke seg individer med dårlige hensikter?

Er klar over at enkelte sider tiltrekker seg personer med dårlige hensikter, og her på dette forum ( har bare vært innom og medlem ett par døgn ) syns jeg man blottlegger sine system, virusprogram, og sine vaner på nettet.

Dette må jo være ideelt for de som vil lage problemer?

Dette er noen tanker jeg gjør meg men vet jo selvfølgelig ikke om det er reelt, dette vet sikkert de som har vært på disse sider lenge best?

ulf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...