Gå til innhold

TES: noen som leker seg i Arena'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snodig. Hvis det er som du sier så kan vel det eneste svaret være at det er en bug da. :hmm:

Jeg gjorde nå det oppdraget, så jeg fikk bare slå løs på han uten at han gjorde noe motstand. Etterpå, når jeg sov, ble jeg møtt av en av de folka.

Kanskje det ble registrert som mord da. Jeg fikk nå likevel ikke noen straff fra noen vakter eller noe sånn.

Lenke til kommentar

Ingen straff fra vakter nei, bare fyren fra the dark brotherhood som plutselig dukker opp... Merkelig...

Er det meningen at man skal snakke med Grand Champion fyren før man kjører sverdet i ham ? Hadde total panikk jeg, og angrep med alt jeg hadde, hehe..

Lenke til kommentar

Kan man bruke paralyze, shock damage, og andre onde effects?

Tror min alchemy-frelste wood-elf kan nyte godt av det i såfall. :D

EDIT: Forøvrig er jeg vel Brawler i Arenan, lvl 5. Begynte å spille i går. :)

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Bruk den potionen som du vil forgifte våpenet med, så vil det våpenet du har aktivt bli forgifta.

5818307[/snapback]

tror dette er veldig undervurdert.. Si at drikken din drainer 4hp i 16 sekund blir det noe jævli med skade.... hvertfall for meg som bare er lvl 5..

Lenke til kommentar

Det med murder av folk som det egentlig ikke skulle blitt murder av har jeg vært borti på et annet quest. Fikk ikke noe bounty eller noe sånt, men besøk av dark brotherhood :/

On-topic: Arenaen gir meg akkuratt passe motstand. Sleit litt mot tvillingene, men når jeg kom tilbake senere eide jeg dem lett. Nå slakter jeg alt som warrior iallefall.

Lenke til kommentar
Bruk den potionen som du vil forgifte våpenet med, så vil det våpenet du har aktivt bli forgifta.

5818307[/snapback]

tror dette er veldig undervurdert.. Si at drikken din drainer 4hp i 16 sekund blir det noe jævli med skade.... hvertfall for meg som bare er lvl 5..

5818483[/snapback]

Jepp. Ett forgifta våpen kan fort være forskjellen mellom liv og død.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen svarte på det med murder osv.

Virker som at om du dreper han før questen så prøver han å drepe deg så da blir det ikke murder. Men hvis du tar questen så prøver han ikke engang ta deg. han bare står der, og prater du med han så ber han deg drepe han.

Jeg drepte han og ble invita til dark brotherhood. skal ikke klage jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...