dimdal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er også Grand Master, og fikk murder når jeg drepte half-orcen.. er vel normalt.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg gjorde ikke det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kan hende at du ikke gjorde oppdraget for han først da. Om du gjør det, lar han jo deg drepe han. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jo, jeg gjorde det, har gjort det med questen fullført, og uten questen fullført. Sikkert bare en bug da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Snodig. Hvis det er som du sier så kan vel det eneste svaret være at det er en bug da. Jeg gjorde nå det oppdraget, så jeg fikk bare slå løs på han uten at han gjorde noe motstand. Etterpå, når jeg sov, ble jeg møtt av en av de folka. Kanskje det ble registrert som mord da. Jeg fikk nå likevel ikke noen straff fra noen vakter eller noe sånn. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ingen straff fra vakter nei, bare fyren fra the dark brotherhood som plutselig dukker opp... Merkelig... Er det meningen at man skal snakke med Grand Champion fyren før man kjører sverdet i ham ? Hadde total panikk jeg, og angrep med alt jeg hadde, hehe.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Arenaen var ikke altfor lett på normal vanskelighetsgrad, som level 5 "rogue" nei. Har kommet til den siste brawler-matchen, må som regel bruke en god stund på hver fiende, og tømmer meg helt for mana. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er sikkert sånn at det blir mord for de som har gjort questet om han. (Siden det da er du, og ikke han som angriper først. (Lov å forsvare seg, men ikke angripe)) Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Så jeg som har gjort questen kan ikke slåss mot han og bli grand marshal pga. av questen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tips til bueskyttere i arenaen , lag damage health potions og smør det på pilene, tar du noen piler med damage fatigue og så er saken biff =) Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Så jeg som har gjort questen kan ikke slåss mot han og bli grand marshal pga. av questen? Jo, eneste er at det da antageligvis vil telle som mord, og du vil bli ettersøkt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tips til bueskyttere i arenaen , lag damage health potions og smør det på pilene, tar du noen piler med damage fatigue og så er saken biff =) 5817460[/snapback] hvordan smører du dette på pilene? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du trykker vel på drinken, så får du velge hva du skal bruke den på. Kanskje. Vet ikke, har ikke gjort det selv. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bruk den potionen som du vil forgifte våpenet med, så vil det våpenet du har aktivt bli forgifta. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Kan man bruke paralyze, shock damage, og andre onde effects? Tror min alchemy-frelste wood-elf kan nyte godt av det i såfall. EDIT: Forøvrig er jeg vel Brawler i Arenan, lvl 5. Begynte å spille i går. Endret 27. mars 2006 av NorthWave Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bruk den potionen som du vil forgifte våpenet med, så vil det våpenet du har aktivt bli forgifta. 5818307[/snapback] tror dette er veldig undervurdert.. Si at drikken din drainer 4hp i 16 sekund blir det noe jævli med skade.... hvertfall for meg som bare er lvl 5.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Alchemy er veldig artig. For eksempel silence på våpenet ditt, da tar du mages lett. Burden og damage fattigue er også kjekt. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det med murder av folk som det egentlig ikke skulle blitt murder av har jeg vært borti på et annet quest. Fikk ikke noe bounty eller noe sånt, men besøk av dark brotherhood :/ On-topic: Arenaen gir meg akkuratt passe motstand. Sleit litt mot tvillingene, men når jeg kom tilbake senere eide jeg dem lett. Nå slakter jeg alt som warrior iallefall. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bruk den potionen som du vil forgifte våpenet med, så vil det våpenet du har aktivt bli forgifta. 5818307[/snapback] tror dette er veldig undervurdert.. Si at drikken din drainer 4hp i 16 sekund blir det noe jævli med skade.... hvertfall for meg som bare er lvl 5.. 5818483[/snapback] Jepp. Ett forgifta våpen kan fort være forskjellen mellom liv og død. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg vet ikke om noen svarte på det med murder osv. Virker som at om du dreper han før questen så prøver han å drepe deg så da blir det ikke murder. Men hvis du tar questen så prøver han ikke engang ta deg. han bare står der, og prater du med han så ber han deg drepe han. Jeg drepte han og ble invita til dark brotherhood. skal ikke klage jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå