Gå til innhold

TES: noen som leker seg i Arena'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

er lvl 4 og har kommet til de 3 fangene som du må sloss mot, klarer dem ikke ;( 3 stykker!!1 hvordan klare å holde alle i sjakk? jeg er knight og bruker sverd og skjold samt heavy armor

Lenke til kommentar

Har tatt 1kamp i arenaen, var lvl 1 med et sverd og et gammelt rusted skjold, var ganske vanskelig med det gikk til slutt. Har lagt meg en egen class, Paladin, er ganske greit med litt healing, selv om det ikke er mye healing jeg får hver gang er det litt. Har ikke lyst å drepe the grey prince, har fått et quest av han, og jeg er orc selv, noe jeg liker godt, orcer er kjempe tøffe i elder scrolls.

Lenke til kommentar
Har tatt 1kamp i arenaen, var lvl 1 med et sverd og et gammelt rusted skjold, var ganske vanskelig med det gikk til slutt. Har lagt meg en egen class, Paladin, er ganske greit med litt healing, selv om det ikke er mye healing jeg får hver gang er det litt. Har ikke lyst å drepe the grey prince, har fått et quest av han, og jeg er orc selv, noe jeg liker godt, orcer er kjempe tøffe i elder scrolls.

5812758[/snapback]

Orc paladin.. *knis* :)

Lenke til kommentar
Arenaen var dritlett! toppan med en gang jeg! Grand master er vel det beste tror jeg. (det er jeg).

5809405[/snapback]

Kommer veldig mye an på hvilken karakter man er. Jeg er Nord, så jeg hadde ingen problemer med arenaen. Bruttern hadde ikke akkurat problemer, men han mistet en god del hp på noen av motstanderne (han var en annen menneskerase).

Uansett, utrolig fett med en slik arena. Har vært Grand Champion en stund nå, og har kjempet mot en del monstre. Skulle ønske at det av og til kom noen menneskelige motstandere for å true min status.

Likevel, fint at man hver uke kan kjempe mot monstre. Tjener grovt på det, dessuten er det lett som faen.

Eneste problemet er jo at man glemmer av at man må gå dit av og til, da spillet blir så hektisk etter hvert! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...