Amatour Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Finnes det noen linker til rewards? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 er lvl 4 og har kommet til de 3 fangene som du må sloss mot, klarer dem ikke ;( 3 stykker!!1 hvordan klare å holde alle i sjakk? jeg er knight og bruker sverd og skjold samt heavy armor Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Mot de tre Argoniene, så kitet jeg for det meste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 kite? spiller mot de nå. klarer ikke drepe en engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 ah forbedring klarte 1 av 3 nå Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er det mest gunstig og gå i arenaen på en lav eller høy level? Er en veldig lav lever fortsatt, er det lurt å ta det nå da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er det mest gunstig og gå i arenaen på en lav eller høy level? Er en veldig lav lever fortsatt, er det lurt å ta det nå da? 5812200[/snapback] Så lenge du har et greit våpen går det kjempebra (Noe mer enn rusty iron dagger). Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Kan noen fortelle meg hvor arenanen er? har ikke vært der enda Endret 26. mars 2006 av Amatour Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du finner Arenaen i Imperial City, Altså den første byen som er rett ovenfor der du kommer ut helt i starten! Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du finner Arenaen i Imperial City, Altså den første byen som er rett ovenfor der du kommer ut helt i starten! 5812575[/snapback] ok takker Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 kite? spiller mot de nå. klarer ikke drepe en engang 5812145[/snapback] Kite vil si, å holde dem på avstand mens man bombarderer dem med piler ^^ (løpe baklengs med sprint inne) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har tatt 1kamp i arenaen, var lvl 1 med et sverd og et gammelt rusted skjold, var ganske vanskelig med det gikk til slutt. Har lagt meg en egen class, Paladin, er ganske greit med litt healing, selv om det ikke er mye healing jeg får hver gang er det litt. Har ikke lyst å drepe the grey prince, har fått et quest av han, og jeg er orc selv, noe jeg liker godt, orcer er kjempe tøffe i elder scrolls. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ah forbedring klarte 1 av 3 nå 5812195[/snapback] Still ned vansklighets graden liiiittegran, bestem deg for ett mål og gangen, og bruk magier og potions. Lykke til. (om du ikke allerede har greid det) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har tatt 1kamp i arenaen, var lvl 1 med et sverd og et gammelt rusted skjold, var ganske vanskelig med det gikk til slutt. Har lagt meg en egen class, Paladin, er ganske greit med litt healing, selv om det ikke er mye healing jeg får hver gang er det litt. Har ikke lyst å drepe the grey prince, har fått et quest av han, og jeg er orc selv, noe jeg liker godt, orcer er kjempe tøffe i elder scrolls. 5812758[/snapback] Orc paladin.. *knis* Lenke til kommentar
stranden Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det er dødslett i arenaen, men jeg spiller på bittelitt under normal da. Litt over i mellom middle og lettest, heh. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg tok livet av The Grand Champion i går, og det ble registrert som "Murder"! Skal det være sånn ? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Arenaen var dritlett! toppan med en gang jeg! Grand master er vel det beste tror jeg. (det er jeg). 5809405[/snapback] Kommer veldig mye an på hvilken karakter man er. Jeg er Nord, så jeg hadde ingen problemer med arenaen. Bruttern hadde ikke akkurat problemer, men han mistet en god del hp på noen av motstanderne (han var en annen menneskerase). Uansett, utrolig fett med en slik arena. Har vært Grand Champion en stund nå, og har kjempet mot en del monstre. Skulle ønske at det av og til kom noen menneskelige motstandere for å true min status. Likevel, fint at man hver uke kan kjempe mot monstre. Tjener grovt på det, dessuten er det lett som faen. Eneste problemet er jo at man glemmer av at man må gå dit av og til, da spillet blir så hektisk etter hvert! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg tok livet av The Grand Champion i går, og det ble registrert som "Murder"! Skal det være sånn ? Skjedde med meg også. Tipper at det er en bug eller noe rart... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En fin måte å få gratisbilletter til The Dark Brotherhood da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå