Rowdy Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Jeg vurderer som nevnt, ny vifte til min s939 3500. Har ingen erfaring med disse fra før, men har sett at noen av disse krever demontering av hovedkortet. Ber derfor om hjelp til å finne en god/ stille kjøler, hvor jeg slipper dette. I verste fall må jeg vel demontere hovedkortet, men vil helst ikke Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 De fleste kjølerene må du ta ut HK for å feste når du har s939. Kjølerene, iallefall etter det jeg har fått med meg, kommer som s478 orginalt. Dvs, har du den socketen, så slipper du å ta ut HK. (Like me ) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Ah, da så. Bare å bite i eplet da altså. Takker for svar! Noen gode anbefalinger til vifte da? Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet Vurderer denne her, på tross av at den koster en del. Er i grunn greit å kjøpe det man vil ha med en gang, så slipper man oppgradere kort tid etter Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Jeg ville heller anbefalt deg Scythe "Ninja" SCNJ-1000 med en Papst eller MIST vifte. Da vil du ha et støysvakt kjølesystem, mulgheten for å kjøpe passiv kjøler(dvs 0dB!!) + du slipper det blåe lyset som zelmanen har. Det er sikkert kult en stund. Men er litt bad når du ikke har muligheten til å skru det av ved passende anledninger. Jeg har selv Scythe Ninja, og er VELDIG fornøyd med denne! Endret 25. mars 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Den så veldig rå ja. Gode anmeldinger hele veien og. Står på lista, så får vi se når lønning kommer:) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Heh. Jau. Den forbaskade lønnen. Ødlegger mye synes jeg! ^^ Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) synes blått lys er av det bedre, enn disko lys i kabinettet. ser nokså stilrent ut med blått lys. ve, se film med mørkt rom, lokke til seg insekter. Endret 26. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg er ikke i den alderen hvor lys o.l. i kabinettet er mest interessant, men hovedkortet mitt har fire leds i rødt. Ser faktisk ganske stilig ut, uten å lyse opp området utenfor kabinettet. Skjermkortvifta lyser blått, og passer fint inn sammen med det røde. Derfor tror jeg ikke det blir alt for ille med blått lys i cpu- vifte. Ganske svakt lys fra skjermkortet, så mulig Zalman gjør det på samme måte med cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå