Gå til innhold

Apple iPod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde giddet å lest teksten så står at jeg har sent flere mail til dem.

Sendte også en cancel melding før dem rakk å sende den, men fikk ikke noe svar på den heller.

 

Engelsk er vel egentlig ikke et stort problem forsåvidt. Kan skrive engelsk forstår hva engelskmenn sier, men det å snakke selv går ikke alltid like bra og særlig ikke når det gjelder en sak som dette.

Hadde det vært hverdagsligprat så hadde jeg klart det bra, men når det kommer til at man skal forklare på engelsk og samtidig er endel forbannet, så kan det gå riktig galt. Har erfaring!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-01 17:47, skrev Bossman:

Hvis du hadde giddet å lest teksten så står at jeg har sent flere mail til dem.


Unskyld at jeg prøvde å hjelpe!!! :mad:

 

Hvis du gidder å lese dine egne meldinger så er det faktisk mulig å få forståelsen av at du har kontaktet Apple Norge og ikke Apple-store!

Lenke til kommentar

Du, nå må du gi deg!

Jeg har aldri i noen form sakt jeg har vært i kontakt med Apple Norge. Jeg har bestilt fra Applestore igjennom http://www.apple.no og det er det eneste jeg har sagt.

 

Du hadde kanskje ikke reagert på den måten om jeg hadde hatt en smiley bak, men jeg skrev det på den måten for jeg syntes det var mest riktig. Hvis du tok det som et "nei takk, jeg vil ikke ha noe hjelp" sak så er ikke det min feil. Men nok om det :smile:

 

Har fortsatt ikke fått noe spiller enda :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-02 16:37, skrev Bossman:

Du, nå må du gi deg!

Jeg har aldri i noen form sakt jeg har vært i kontakt med Apple Norge. Jeg har bestilt fra Applestore igjennom
og det er det eneste jeg har sagt.


Greit nok, det er mulig jeg la sammen 2 og 2 og fikk 5, men siden du skrev at du behersket engelsk dårlig misforsto jeg deg... Det var vel helst at jeg ikke "gadd" å lese meldingene som irriterte meg mest!

 

Men som du sa, det er vel ikke akkurat noe å diskutere videre. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg bestillte 20gb win versjon av ipoden den 24.07 altså rundt 2mnder og en uke siden. Har enda ikke fått den, men samtidig kan jeg ikke klage fordi jeg fikk opplyst på ordrebekreftelsen at win versjonen hadde en build time som var på mellom 5-9 uker, og hadde en leveringstid på 2-5 dager.

 

Har ingen som helst tro på at du har sendt mail og de ikke svarer, har selv sendt et par og har alltid fått svar, selv om det i de værste tilfellene tok et par dager.

 

Grunnen til posten er følgende, dersom du vil vite hvor pakken din er går du inn på apple.no og sjekker ordrestatus på pakken, hvor det står oppgitt et "800xxxxxxxxxxxx" som da er en link til selskapet som driver transport, dette funker ikke av en eller annen merkelig grunn, det du vil gjøre er å gå inn på http://www.tnt.no og skrive inn det nummeret der, da finner du pakken din. Rekner med min kommer i dag eller i morgen og mest sannsynligvis gjør din det da også..

Lenke til kommentar

Til Snorren:

 

Jeg har ikke spurt om hva du tror eller ikke tror for du aner ikke hva jeg gjør så det var ekstremt tåpelig sakt av deg. Jeg har SENDT flere mailer til apple. Sendte en seinest igår til UK for å prøve den, men enda ikke noe svar.

 

Og det med pakkenummeret fant jeg fort ut av når jeg gikk inn på ordrestatusen. Dumt at sånne ting heller ikke virker!!

 

Men, IDAG fikk jeg endelig spillern. Det kom en mann fra TNT på døra og da har jeg endelig fått den, men som jeg har sagt før. Har utrolig bismak nå etter den elendige servicen jeg har fått, men tror jeg allikevel beholder den for jeg tør ikke å retunere den tilfelle jeg skal vente like lenge på penga og de tar jo heller ikke telefon så da er jeg forsåvidt like langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...