Gå til innhold

Apple iPod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt en, men jeg er erger meg på at jeg gjorde det for nå har det tatt over to måneder og har nettopp funnet ut dem har trukket meg på konton uten at jeg har fått en shit.

 

Dette skal Apple få høre, bare synd dem ikke svarer på telefonen. Så når jeg for Apple ipoden skal den sendes iretur.

 

Makan til dårlig oppfølging skal du lete lenge etter!! :sad:

Lenke til kommentar

Heisann....

 

Vurderte også strekt å kjøpen en slik 19 gig versjon.

Windows-såklart :smile:

 

Ikke bestill fra apple.no (selv om det er VELDIG billig der)

 

Søkte i vanlige butikker man fant ut at den kan koste over 1500 kr extra der !!!!

 

Til slutt (etter ca. 2 uker) fant jeg denne siden.

Der selger de den like billig som apple.no gjør.

Skikkelig GROM side.

http://www.goichiban.no/

 

Må kjøpe i butikken da.....

 

Kan noen gi tilbakemeldinger om Goichiban ??

Har enda ikke bestilt...

 

Magnus

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min fra http://www.apple.no sin webshop ja.

Men så vidt jeg har skjønt så kommer varene helt fra hovedlager/produksjon til Apple som ligger i Irland.

 

For å si det sånn, jeg er utrolig pissed her jeg sitter for jeg kommer ingen vei for dem tar jo **** ikke telefon. Ikke svarer dem på mail heller. Hadde dem lest mailene mine så hadde orderen vært canselert før dem rakk å sende den ut.

 

Når det gjelder det trekke på konton så leste jeg under betingelser at dem trakk beløpet på produktet når det ble sendt fra lageret. Er dette riktig å gjøre det på denne måten da? Tenk om jeg aldri ser noe av denne spilleren da? Ikke for jeg tak i dem heller!!

 

At Apple var så forbanna dårlig bedrift hadde jeg aldri trodd. Men neste uke skal jeg virkelig få tak i dem på en eller annen måte for nå er jeg drittlei.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-26 17:47, skrev Bossman:


Når det gjelder det trekke på konton så leste jeg under betingelser at dem trakk beløpet på produktet når det ble sendt fra lageret. Er dette riktig å gjøre det på denne måten da? Tenk om jeg aldri ser noe av denne spilleren da? Ikke for jeg tak i dem heller!!


Hm, fæl historie det der!

Selv har jeg kjøpt MASSE fra Applestore, men ingen iPod. Har du sjekket ordrestatusen din?

 

Fikk selv en uventet forsinkelse på siste pakke (en uke) men mottok da mail om dette før jeg rakk å klage...

 

Hadde et lite problem med levering av iBooken først også, men dette var faktisk fraktselskapet i Norge sin skyld, som ikke gadd å ringe meg da jeg ikke var hjemme da de kom for å levere. Da lot de heller være å levere den på et par uker!

 

I alle tilfelle, de SKAL selvfølgelig svare på dine henvendelser!

Lenke til kommentar

Dette var skikkelig dårlig ja.

 

Bestilte selv en Mpio MP3-spiller fra USA for litt siden - la inn bestillingen en torsdag og fikk den levert på døra av en FedEx-fyr tirsdag ettermiddag.

 

Når man kan bestille noe fra 'andre siden av kloden' og ha det hos seg i løpet av 4-5 dager så skulle det bare mangle at folk som ikke klarer å levere innen en uke ihvertfall gir tilbakemelding om dette.

Lenke til kommentar

driver med samma dritten som dej...men etter en måned fikk jej den fra irland...feil versjon!!!men vi fikk retunert den..de sendte faktisk en trailer for å hente den....i hvertfall...vi har hatt kontakt med apple hele tia å får bra service og hvis vi lurer på noe så får vi svar...bare noe jævlig tull med forsendelsene..2 måneder var drøyt men d tar tross alt jævlig lang tid å lage win versonen..de lager nemlig på bestilling som sikkert kan ta lang tid, men som nesten gjør d sikrere at du får den..de lager den tross alt for dej!i hvertfall...sjekk at u ringer rigtig nr å ring på dagtid...dessuten...d hjelper ikke å ringe norske nr..ring til der du snakker med ej so snakker engelsk...

Lenke til kommentar

Quote:

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer.


 

Dette er regel nummer 1.

 

Du bruker uttrykket «faen i *******». Det er det man kaller upassende språk. Dette tyder på manglende evne til å uttrykke seg. Selv om du er 14-15 år gammel, så har ikke dette noe å si. Du vil også virke mer seriøs dersom du legger av deg banneordene, og for guds skyld begynn å skriv jeg istedet for jej , det istedet for d og du istedet for u

D ser bare så sinnsvakt dumt ut, synes u ikke d? :wink:

Lenke til kommentar

Har sjekket ordrestatusen nå og der står det at den ble shippa den 19/9-02.

Pengene ble trukket den 20/9-02, men enda har ikke jeg hørt noe fra noen transport firmaer.

Jeg begynner å miste tålmodigeten og frustrasjonen blir bare større og større når jeg ikke for tak i folk.

Jeg for også mere lyst til å sende den direkte i retur for dårlig kundeservice og elendig oppfølging fra Apple sin side.

 

Til deg som sa jeg skulle ringe engelsk telefon: Hva med når jeg ikke er så dyktig til å snakke engelsk da? Kan mye verbale ord på engelsk, men tror ikke det hjelper noe særlig. Uansett så skal det også være folk her i Norge tilgjengelig for hjelp, men de er jo helt umulig å få tak i.

 

Apple kan glemme noe fra å få noe ordre fra meg ihvertfall!!!

 

Hadde jeg bare fått tak i en fra Apple... da hadde han fått høre.

 

Kommer tilbake når jeg har fått den (hvis jeg får den da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...