Thales Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei ! Jeg har en P4 (2.4 ghz) som jeg kjøpte for 3 år siden. Tenkte jeg skulle skeie ut med litt oppgradering, men, siden jeg begynner å bli gammel og ikke følger med i svingene som da jeg var ung, er jeg litt usikker på dette med strømforsyning og hovedkort. Tenker å kjøpe en av oppgraderingspakkene hos Komplett, som har med et MSI K8N NEO4-F hovedkort. Det er spesifisert som et ATX-kort, men vil det dermed si at jeg kan bruke min gamle strømforsyning ? (har et Chieftec big-tower kabinett) takker for evt. innspill - thales Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det burde gå om PSUen din har PCI-E kontakt. Lenke til kommentar
Thales Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Takker for innspill. Hmm.. men ser de har overganger fra molex til 6-pin PCI-E på komplett. Vil tro jeg trenger det samme til SATA ? Det burde gå om PSUen din har PCI-E kontakt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Mange SATA disker har både Molex og SATA strømkontakt. Hvis ikke går det greitt med overgang. Lenke til kommentar
Thales Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 ok, takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå