b-real Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hadde vel ikke vaert saa dumt om en moderator tok en opprydning i traaden.. Utrooolig mange meningsloese innlegg... Sorry, har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet 5817375[/snapback] Jeg syns det ser ganske ok ut jeg. Hva konkret er det du mener bør redigeres bort? Send en rapportering anngående hva du mener skal gjørs med threaden og så ser en moderator på dette Har bestilt 4 stykk t-skjorter jeg Fant ut at jeg har få t-skjorter Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hadde vel ikke vaert saa dumt om en moderator tok en opprydning i traaden.. Utrooolig mange meningsloese innlegg... Sorry, har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet 5817375[/snapback] Jeg syns det ser ganske ok ut jeg. Hva konkret er det du mener bør redigeres bort? Send en rapportering anngående hva du mener skal gjørs med threaden og så ser en moderator på dette Har bestilt 4 stykk t-skjorter jeg Fant ut at jeg har få t-skjorter 5817403[/snapback] Ang. diskusjonen om produksjon av bukser der jenter i østen får 1.60 kroner pr. bukse... Syntes det var litt OT.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Synes hw gir meget god pris på dette. Trykket er nok ikke av den beste typen (heller dårlige), men det koster nok 60-80 kr for produksjon og materiale. Og frakt koster vel også en del (har ikke sjekket dette). Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Min erfaring er at tynne nerder ser mer macho ut i stramme t-skjorter... Fortell mer om denne erfaringen, gjerne med bilde av en tynn nerd som ser macho ut :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Min erfaring er at tynne nerder ser mer macho ut i stramme t-skjorter... Fortell mer om denne erfaringen, gjerne med bilde av en tynn nerd som ser macho ut :!: 5818613[/snapback] Hehe ! ja.. men ikke her, bruk humørtråden, passer vel best der... :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fortell mer om denne erfaringen, gjerne med bilde av en tynn nerd som ser macho ut :!: 5818613[/snapback] det er vel ingen hemmelighet at man bare ser enda tynnere og mer nerd ut når man går kledd i en diger teltduk av en t-skjorte. slimfit er tingen! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fortell mer om denne erfaringen, gjerne med bilde av en tynn nerd som ser macho ut :!: 5818613[/snapback] det er vel ingen hemmelighet at man bare ser enda tynnere og mer nerd ut når man går kledd i en diger teltduk av en t-skjorte. slimfit er tingen! 5818805[/snapback] Nettopp! Lenke til kommentar
.com Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kan noen skrive målene på t-skjortene? trenger de for å bestille... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) hva med å ha forumsnick på skjorta også ?! 5809221[/snapback] Jeg regner med at det blir langt dyrere om man må spesialtrykke t-skjortene. SLik det gjøres i dag så bestiller man vel bare inn et større antall med samme motiv for en storkjøpspris. 5809235[/snapback] Hva med å lage en mal som folk kan laste ned, så kan man trykke det på selv med t-skjorte-papir? Endret 27. mars 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 har bestilt en av hver å men får jeg ikke bekreftelse? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 har bestilt en av hver å men får jeg ikke bekreftelse? 5823040[/snapback] Nei, jeg har nå ikke fått det. Har skjønt det slik på andre at man ikke får det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bekreftelsen dere får er den siden dere får opp etter å ha klikket bestill, der står informasjonen dere skrev inn samt hvor mange dere bestilte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hah! må se noen bilder av dere bruke skjorta.. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hei, vi takker for overveldende respons på "prosjekt t-skjorte" Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID). Det er svært viktig at dette blir oppgitt når man betaler. Takk for alle bestillinger så langt, så håper vi alle blir fornøyde når skjortene dukker opp! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 noen som har mottatt tskjortene enda? må opprette en bildetråd! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 noen som har mottatt tskjortene enda? må opprette en bildetråd! 5824584[/snapback] De kom vel iløpet av 10 dager så tror ikke det nei.. Lenke til kommentar
JButton Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Kan ikke se at noen har svart på hvor skjortene er produsert? Er dette fordi man ikke vil svare eller fordi man ikke vet? Etisk handel- Ja takk Lenke til kommentar
Howard Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Kan ikke se at noen har svart på hvor skjortene er produsert? Er dette fordi man ikke vil svare eller fordi man ikke vet? Etisk handel- Ja takk 5824805[/snapback] Hei, dette er hva vi har fått vite av leverandøren: T-skjortene importeres av et stort norsk selskap som garanterer og har underskrevet en avtale som utelukker barnearbeide osv. i hele prosessen. Selskapet har egne fabrikker i Kina/Østen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Kan ikke se at noen har svart på hvor skjortene er produsert? Er dette fordi man ikke vil svare eller fordi man ikke vet? Etisk handel- Ja takk 5824805[/snapback] Hei, dette er hva vi har fått vite av leverandøren: T-skjortene importeres av et stort norsk selskap som garanterer og har underskrevet en avtale som utelukker barnearbeide osv. i hele prosessen. Selskapet har egne fabrikker i Kina/Østen. 5826121[/snapback] Hvis det er alt dere har hørt av han så ble jeg litt tvilsom Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei, vi takker for overveldende respons på "prosjekt t-skjorte" Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID). Det er svært viktig at dette blir oppgitt når man betaler. Takk for alle bestillinger så langt, så håper vi alle blir fornøyde når skjortene dukker opp! 5824573[/snapback] hva er forskjellen på kid nummer og id nummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå