Gå til innhold

Skaff deg Hardware.no-t-skjorte


Anbefalte innlegg

Hadde vel ikke vaert saa dumt om en moderator tok en opprydning i traaden.. Utrooolig mange meningsloese innlegg...

 

Sorry, har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet  :blush:

5817375[/snapback]

Jeg syns det ser ganske ok ut jeg. Hva konkret er det du mener bør redigeres bort?

Send en rapportering anngående hva du mener skal gjørs med threaden og så ser en moderator på dette :)

 

Har bestilt 4 stykk t-skjorter jeg :blush:

Fant ut at jeg har få t-skjorter :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vel ikke vaert saa dumt om en moderator tok en opprydning i traaden.. Utrooolig mange meningsloese innlegg...

 

Sorry, har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet  :blush:

5817375[/snapback]

Jeg syns det ser ganske ok ut jeg. Hva konkret er det du mener bør redigeres bort?

Send en rapportering anngående hva du mener skal gjørs med threaden og så ser en moderator på dette :)

 

Har bestilt 4 stykk t-skjorter jeg :blush:

Fant ut at jeg har få t-skjorter :whistle:

5817403[/snapback]

Ang. diskusjonen om produksjon av bukser der jenter i østen får 1.60 kroner pr. bukse...

 

Syntes det var litt OT.. :ermm:

Lenke til kommentar
Fortell mer om denne erfaringen, gjerne med bilde av en tynn nerd som ser macho ut  :!:

5818613[/snapback]

 

det er vel ingen hemmelighet at man bare ser enda tynnere og mer nerd ut når man går kledd i en diger teltduk av en t-skjorte. slimfit er tingen!

Lenke til kommentar
hva med å ha forumsnick på skjorta også ?! :D

5809221[/snapback]

Jeg regner med at det blir langt dyrere om man må spesialtrykke t-skjortene. SLik det gjøres i dag så bestiller man vel bare inn et større antall med samme motiv for en storkjøpspris.

5809235[/snapback]

Hva med å lage en mal som folk kan laste ned, så kan man trykke det på selv med t-skjorte-papir?

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Hei, vi takker for overveldende respons på "prosjekt t-skjorte" :)

 

Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID). Det er svært viktig at dette blir oppgitt når man betaler.

 

Takk for alle bestillinger så langt, så håper vi alle blir fornøyde når skjortene dukker opp! :)

Lenke til kommentar
Kan ikke se at noen har svart på hvor skjortene er produsert? Er dette fordi man ikke vil svare eller fordi man ikke vet?

 

Etisk handel- Ja takk

5824805[/snapback]

Hei, dette er hva vi har fått vite av leverandøren:

 

T-skjortene importeres av et stort norsk selskap som garanterer og har underskrevet en avtale som utelukker barnearbeide osv. i hele prosessen. Selskapet har egne fabrikker i Kina/Østen.

Lenke til kommentar
Kan ikke se at noen har svart på hvor skjortene er produsert? Er dette fordi man ikke vil svare eller fordi man ikke vet?

 

Etisk handel- Ja takk

5824805[/snapback]

Hei, dette er hva vi har fått vite av leverandøren:

 

T-skjortene importeres av et stort norsk selskap som garanterer og har underskrevet en avtale som utelukker barnearbeide osv. i hele prosessen. Selskapet har egne fabrikker i Kina/Østen.

5826121[/snapback]

Hvis det er alt dere har hørt av han så ble jeg litt tvilsom :hm:
Lenke til kommentar
Hei, vi takker for overveldende respons på "prosjekt t-skjorte" :)

 

Det gjøres oppmerksom på at giroene dere mottar sammen med skjorten(e) kommer med et ID-nummer (ikke KID). Det er svært viktig at dette blir oppgitt når man betaler.

 

Takk for alle bestillinger så langt, så håper vi alle blir fornøyde når skjortene dukker opp! :)

5824573[/snapback]

hva er forskjellen på kid nummer og id nummer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...