Gå til innhold

Skaff deg Hardware.no-t-skjorte

Anbefalte innlegg

Synes også det hadde vært greit med et par bilder av t-skjorten på folk, og kanskje litt mer info ang størrelsen. Jeg er høy og tynn, og M pleier å være i overkant av passe.

Hadde også vært drit kult om det hadde vært litt stretch stoff i skjortene så de faktisk var litt kule å ha på seg, ikke sånne slappe sakkosekker som disser ned til gulvet i ermene. :p Men, kult å ha ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki har no send bestilling på 2 stk. men skulle ønske at XXXL også var med ... Det finnest da store NERDER også :p , sjølv om eg har måtte fleire ganger ha denne størrelsen da eg sjølv meiner at mange av tskjortene eg kjøper er lagd for små japser ... Er trosalt 1.96 Høg ! med ein medfølgende pondus som er litt over normalen :p

Lenke til kommentar
Hadde også vært drit kult om det hadde vært litt stretch stoff i skjortene så de faktisk var litt kule å ha på seg, ikke sånne slappe sakkosekker som disser ned til gulvet i ermene. :p Men, kult å ha ihvertfall! :)

5815059[/snapback]

Mitt inntrykk er at tynne nerder kler seg i sakkosekker for å skjule skjelettet og at feite nerder må ha sakkosekker for å få kroppen sin inn i skjortene. :-)

Ergo er stretch stoff unødvendig :tease:

DrE

Endret av DrErling
Lenke til kommentar

Hardware.no bør starte opp sin egen nettbutikk slik som Catchgamer har gjort, hvor de selger t-skjorter ect. Tror det hadde vært lønnsomt! :D

5815059[/snapback]

Mitt inntrykk er at tynne nerder kler seg i sakkosekker for å skjule skjelettet og at feite nerder må ha sakkosekker for å få kroppen sin inn i skjortene. :-)

5815377[/snapback]

Vær litt forsiktig med hva du sier nå :yes:

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar

5815059[/snapback]

DrE

5815377[/snapback]

Min erfaring er at tynne nerder ser mer macho ut i stramme t-skjorter enn store sakkosekker som bare ser teit ut der de slenger en meter under armene

Lenke til kommentar

5815059[/snapback]

DrE

5815377[/snapback]

Min erfaring er at tynne nerder ser mer macho ut i stramme t-skjorter enn store sakkosekker som bare ser teit ut der de slenger en meter under armene

5816157[/snapback]

Min erfaring er at det mest harry du finner er en person med jeans og t-skjorte stappa ned i buksa.. Da selvsagt en trang t-skjorte.. T-skjorta skal falle naturlig på utsiden av buksa.. Alternativt en stor t-skjorte.. Alt annet er for bonjævler som vi sier her...

Lenke til kommentar
folk som ikk ehar råd til ei t-skjorte til 100 spenn bør oppsøke aetat... gjerrigknarker...

5816824[/snapback]

Ikke vær usaklig, om man klager på en tyggegummi koster 100 kroner, så kan folk klage på at den er dyr, uansett hvor mye de tjener, man trenger ikke å være rik for å mene at noe ikke er verd pengene. I tillegg er mange av brukerene her inne unge.

AtW

Lenke til kommentar
Men hva slags reklame er det på disse skjortene som du ikke finner på andre (merke-)klær da?

5816854[/snapback]

Vel, det er helt vanlig t-shirts med en Hardware-logo på...

5817144[/snapback]

Så, hvorfor klager folk over at det er så forferdelig med reklame her i motsetning til andre klær? :hmm:

Lenke til kommentar
Men hva slags reklame er det på disse skjortene som du ikke finner på andre (merke-)klær da?

5816854[/snapback]

Vel, det er helt vanlig t-shirts med en Hardware-logo på...

5817144[/snapback]

Så, hvorfor klager folk over at det er så forferdelig med reklame her i motsetning til andre klær? :hmm:

5817313[/snapback]

Det skjønner jeg ikke... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...