csViRuS Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 jeg har en pc som jeg har lagt inn mediasenter på..... jeg bruker et radeon 9800 kort. men dette er det jo ikke tv inn på..... men jeg har ett gammelt skjermkort med tv inn på, et pc jeg har prøv å sette begge inn men da fungerer bare 9800 kortet.... den finner det andre men jeg får hverken insstaller driver eller få det til å virke...... hva kan jeg gjøre for å få begge til å virke? eller går det ann i det hele tatt? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 først og fremst, lær deg å skriv norsk. Er begge kortene AGP eller er det AGP og PCI? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg tror ikke du kan bruke begge skjermkortene med samtidig. Merk at jeg sa TROR, jeg vet altså ikke. Og Vegis, det er vel strengt tatt ikke nødvendig å hetse folk selv om du synes de skriver galt. Like greit om du bare hadde holdt munn med slike uttalelser. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg