Magic Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) no offence, men tror nok det der kan ha vært selvforskylt...tør ikke si høyt hvor mange ganger jeg reinstallerte ubuntu i mine tidlige linuxdager. (minst 98% var selvforskylt.) Og det med kde, du har Kubuntu som har KDE. Det er ikke spesielt stress å oppdatere noe i ubuntu heller: apt-get upgrade i terminalen eller med synaptic så kommer alle updatedes som perler på en snor. http://ubuntuguide.org/ står det omtrent alt du trenger om ubuntu. skal ikke si noe om Suse da jeg faktisk ikke har prøvd det ville bare få frem at ubuntu er ganske god begynnelse på linux(for de fleste ) 5826917[/snapback] Nei, jeg har SUSE som har kde. Kjørte GNOME med ubuntu... EDIT: Selvforskyldt var det nok ikke helt, da jeg fulgte bruksanvisningen på wiki... Men selvsagt var det jo til syvende og sist jeg som var skyld i at det krasja, med tanke på at det var jeg som valgte å laste ned og legge inn "opdateringene" Endret 28. mars 2006 av Magic Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Sett opp Yast med linken du fikk, så har du tilgang til det du trenger. Endret 28. mars 2006 av Svendheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå