jojo123 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er dette kabinettet hel aluminium? på forhånd takk Lenke til kommentar
Rot Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ser ganske sånn ut ja (fett kabinett ) Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ja tror det.sikkelig fint kabis Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Veier bare 6 kg elns iallefall, pent kabinett.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Dritt kabbinett, men ja det er alu. Liker ikke det, 1k i dass for min del. --- Vinduet ble jeg lei av 2uker etter at jeg fikk det. Det er lite plass til hdd. Lite plass generelt. Likte ikke hurtig feste for pci, plastikk saker, fysja meg. Viftene som følger med lager et helsikkes bråk. --- Positivt: Filter fremme. Thumbscrews til hdd +++ Tool-free instalasjon til optisk enhet. Muligheter for gjemming av kabler. Endret 8. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dritt kabbinett, men ja det er alu. Liker ikke det, 1k i dass for min del. --- Vinduet ble jeg lei av 2uker etter at jeg fikk det. Det er lite plass til hdd. Lite plass generelt. Likte ikke hurtig feste for pci, plastikk saker, fysja meg. Viftene som følger med lager et helsikkes bråk. --- Positivt: Filter fremme. Thumbscrews til hdd +++ Tool-free instalasjon til optisk enhet. 5890232[/snapback] Ting som går ann å gjøre med det: Bytte vifter, til noen mer stille.. Fjerne den stygge hurtig feste greia for pci sporene. Gjøre noe med vinduet, feks "Froste" det, eller sette på en fet etch, og bytte vifta med en finere vifte.. Men plassen er noe man ikke får gjort stort med da.. Bortsett fra å rydde da.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Angrer på at jeg ikke kjøpte uten vindu, og heller borret noen 120mm plasser i siden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Generelt Størrelse:Midi Formfaktor:ATX Strømforsyning:0 Watt 5.25 brønner:4 3.5 brønner, eksterne:2 3.5 brønner, interne:5 Vifteplasser:3 Konstruksjonsmateriale:Aluminium Lyd I/O i front:Ja USB-porter i front:Ja Firewire-porter i front:Ja Lenke til kommentar
.com Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 det er dårlig plass i det ja, synes det også er vanskelig å gjemme kabler, særlig til neon-lys. utformingen av vinduet går man lei av etter ca. 1 uke, og de greiene for hurti innsetting av side vinduet ødelegger og gjør vinduet enda stygere enn det er. bak den pene frontdøren er det selvsagt spart penger med å benytte plast, og det ser ikke pent ut. alt i alt ett jalla kabinett Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg syntes iallefall at Zevs. fikk det til å se bra ut.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg syntes iallefall at Zevs. fikk det til å se bra ut.. 5937618[/snapback] hvor skriver zevs om det da? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg syntes iallefall at Zevs. fikk det til å se bra ut.. 5937618[/snapback] hvor skriver zevs om det da? 5937796[/snapback] Han har vel ikke skrivi noe om det her, men utseende mente jeg at Zevs. har fått det til bra.. Men er jo som mange sier, mye ulemper med dette kabinettet.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det at noen går "lei" vinduet kan man da ikke sette som et minus.. det er jo noe personlig.. Det at det er lite disk plass støtter jeg ikke! er plass til 5 disker.. er da mer en nokk det! dersom man skal ha flere så kjøper man enkelt og greit et større kabinett( Big tower).. men Ja.. hele kabinette er av aluminiu, bortsett fra plexi ruta og fronten.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Fronten er jo av aluminium den... Men festemetoder er i plastikk, og det har litt 3-åring preg over seg akkurat der. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 legg ved en link da 5937838[/snapback] Har du aldri sett kassa til Zevs.? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=47933 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=49654 Lenke til kommentar
.com Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ummm, nei, men den var ikke så værst, selv har jeg sølv, og det er ikke pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå