Xaero Chief Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! (Til de som har Oblivion på 360) Jeg lurer bare på hvordan Oblivion er til Xbox 360 spillere Hvordan grafikken er Gameplayet osv..? Jeg venter i spenning på dette spillet.. PS: Posten er INNMARI treig i dette landet! Fikk sendt om mandagen.. Har fremdeles ikke fått spillet. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! (Til de som har Oblivion på 360) Jeg lurer bare på hvordan Oblivion er til Xbox 360 spillere Hvordan grafikken er Gameplayet osv..? Jeg venter i spenning på dette spillet.. PS: Posten er INNMARI treig i dette landet! Fikk sendt om mandagen.. Har fremdeles ikke fått spillet. 5809073[/snapback] Intet spill til 360 har så god snittkaratker i anmeldelsene (95.4%, gamerankings.com. Spillet har sitt eget forum her på gamer.no HER. Foreslår du går dit. Dr Peedee Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) ------------------------------------------------------------------- Spillet har sitt eget forum her på gamer.no HER. Foreslår du går dit. Dr Peedee 5809115[/snapback] Tråden flyttes derfor dit. Sidan trådstater ikkje har endra emnetittelen, stenger eg tråden. Endret 31. mars 2006 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg