Skogslik Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Er det noen som har erfaringer med denne nett butikken? Vurderer og kjøpe ett spill fra denne siden, frakten er jo bare 29kr men kommer spillet i post kassa? Håper på svar Endret 25. mars 2006 av gas Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvis frakten er på 29 kr, kan du regne med at spillet kommer i postkassa. Hvis det hadde vært postoppkrav, ville det vært mye dyrere frakt. Er ikke 100% sikker, men de fleste butikker velger den første løsningen da den både er billigst og enklest. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Eg kan velge mellom postoppkrav og som brev og Brev er billigst, med frakt på 29kr så eg velger denn Endret 25. mars 2006 av gas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Eg bestilte Condemned fra den siden, natt til en fredag! Spillet låg i kassen på lørdag Absloutt kanon! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Oi!! Det var kjapt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå