[nicko] Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg kom på no genialt. Ta en kjegle og kapp den til slik du vil ha den. Voila!! Ferdig... Du har til alle størrelser som fins. Slike kjegler finns over alt..eks. ute på veien, gymmsaler osv.. Lenke til kommentar
TomE Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Ganske enkelt genialt, vil jeg si! :smile: Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg har en ide til. Stikk på bilstereosjappa og kjøp sånne bassrefleksporter. De finnes sikkert i 80mm size og har "bellmouth". Bellmouth vil redusere luftstøyen som oppstår når luften kommer utfor kanten og lager turbulens. :smile: Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Istendenfor å stjele en kjegle, kan du bruke en plast-trakt, som kan kjøpe billige. :smile: Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Sant nokk er det lettere og billigere å kjøpe en trakt, men det er da artigere å stjele ei stor kjegle! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 21:17, ^SheRmaN^ skrev:Sant nokk er det lettere og billigere å kjøpe en trakt, men det er da artigere å stjele ei stor kjegle! hehe Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 hvorfor ikke stjele mammas potteplante? btw kjegler, potteplanter osv bør behandles så de får en glatt overflate. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 En trakt er jo en del lettere (og spinklere) enn en kjegle da. Og dyrere, hvis man skaffer dem på måtene som er nevnt. Hvis man bare kapper toppen av kjegla kan man bruke en 500mm-vifte til CPUen Går det an å lage funnel av tøy, evt med en side i metall eller plast? Er formen viktig, eller er det greit bare det er noenlunde fri luftstrøm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå