Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg har som sagt allerede Collectors Edition til PC, men lurer på om jeg skulle ta å kjøpe inn den normale versjonen til Xboxen min. Grunnen til at jeg lurer er fordi, jeg syns Oblivion greier å få skjermkortet mitt veldig varmt, ikke at jeg helt stoler på disse innebygde varmesensor greiene, men aliakvel, har ikke lyst til at skjermkortet mitt skal ta kvelden. Så hadde tenkt å høre med folket her hva dere mener, det er jo ingen stor forskjell mellom 360 versjonen og pc versjonen, eneste jeg vil tro er at Xbox min vil yte litt bedere enn PC min, har en følelse at det Oblivion på PC ikke er helt stabilt enda, og kunne trengt litt patching.. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Fordelen med PC er at du har tilgang til constructionn settet og masse forskjellige mods som ikke vil komme til 360. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Fordelen med PC er at du har tilgang til constructionn settet og masse forskjellige mods som ikke vil komme til 360. 5808999[/snapback] Det er jeg klar over, men akkurat nå har jeg en følelse at Oblivion er mest stabil på Xbox 360. Så etterhvert så kan jeg jo gå over til PC versjonene igjen siden jeg da vil ha begge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 jeg har hørt at Xbox'n sliter med crashes og dårlig fps. så jeg ville bare kjøpt nytt 3dkort. tror du får mer glede av det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Ingen komponenter blir overopphetet så lenge du ikke overklokker, og så lenge kjøleren takler det (med default vifte er det aldri et problem). Edit: Så sant det ikke er produksjonsfeil på komponenten, that is. Endret 25. mars 2006 av MiSP Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Spiller på 360 og kan si at det er en del framedrops i spillet Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ingen komponenter blir overopphetet så lenge du ikke overklokker, og så lenge kjøleren takler det (med default vifte er det aldri et problem). Edit: Så sant det ikke er produksjonsfeil på komponenten, that is. 5809030[/snapback] Tja, har det samla seg mye støv og dritt i div vifter, kan tempen komme faretruende høyt, faktisk har jeg sett en del komponenter ta kvelden pga støv o.l. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Har hatt noen framedrops i spillet med Xbox360 jeg også, men jeg reg regner med det vil forbedre seg i patchene som kommer. Har ikke hatt noen antydninger til crash tho'. Endret 25. mars 2006 av DP Rusher Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er litt framedrops i spillet ja, men du må opp i en sinnsykt dyr pc for å komme i nærheten av grafikken. Grafikken og flyten jeg kan få til på min P4 3.2, 1gb minne, overclocket 6800GT 256 (som er godt over recommended) er laangt fra på min 360. Har du derimot mulighet til å investere i de helt nyeste grafikkortene, 7800GTX eller bedre, er nok dette et vel så bra valg. Fordelen med PC er at du har tilgang til constructionn settet og masse forskjellige mods som ikke vil komme til 360. Mods laget av privatpersoner kommer nok ikke til 360, men offesielle mods vil helt sikkert komme. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Har hatt noen framedrops i spillet med Xbox360 jeg også, men jeg reg regner med det vil forbedre seg i patchene som kommer. Har ikke hatt noen antydninger til crash tho'. 5809082[/snapback] Har gått till innkjøp av 360 utgaven og, så nå har jeg begge. At jeg skal behøve å gå til innkjøp av nye komponenter til pcen enda kan jeg ikke skjønne har en ganske så god en akkurat nå vil jeg si(se profil) Uansett ifølge Nvidia sin tempratur måler så var jeg oppe i 102 grader på skjermkortet, alle komponentene rundt var normale(cpu,hovedkort,hdd osv...) om 102 grader er en visnings feil av Nvidia eller ikke vet jeg ikke noe om. Har værtfall aldri vært oppi så høyt når jeg har spilt andre spill. Jeg har nettopp rensa pcen for støv, vet ikke om jeg gjorde det så grundig men fikk fjernet det meste, men det hjalp ikke noe. Har heller ikke overklokket noe. Så jeg har mest tro på at det er noe galt med selve tempratur sensorene som er innebygd i skjermkortet. Edit: Er kansje litt penger ut av vinduet, men jeg har ikke noe annet spes å bruke penga på i den nærmeste fremtid Så nå skal jeg heller kose meg med Xbox versjonene til PC versjonene blir litt mer stabil om det evt. kommer en patch eller noe oppdatering fra en av maskinvare produsentene som kansje fikser et eller annet. Spillet ser værtfall mye bedere ut her på Xboxen enn den gjorde på pcen. Endret 25. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 jeg har hørt at Xbox'n sliter med crashes og dårlig fps. så jeg ville bare kjøpt nytt 3dkort. tror du får mer glede av det. 5809027[/snapback] Kan ikke forstå annet enn at du har hørt feil. Dårlig fps? Sammenlignet med hva? En top spec PC, ja da har nok 360'n dårligere fps. Men at det kræsjer 360'n? Ikke en sunn og frisk 360. Da er det issues med de enkelte maskinene av andre grunner. Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå