Mojo Pin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Noen som veit akkorder/tablaturer til Svein Krogstad - Med På Alt ? :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...her_238050a.pdf ?? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 mulig det er riktig, men funker ikke for meg som ikke klarer å lese av noter.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det står akkorder der også, bare se gjennom den først. Ikke vær redd noter selv om du ikke kan de og så kan det være greit å lære seg hvor man finner en notene i en C-durskala feks. Da er mye gjort og du kan "stava" deg gjennom mye musikk på den måten. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Det står akkorder der også, bare se gjennom den først. Ikke vær redd noter selv om du ikke kan de og så kan det være greit å lære seg hvor man finner en notene i en C-durskala feks. Da er mye gjort og du kan "stava" deg gjennom mye musikk på den måten. 5809649[/snapback] Kan c-durskalaen da =) C-D-E-F-G-A-H-C (stolt) Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 BMP mener sikkert å kunne lese skalaen i noter. Ellers er noter veldig lett å lære seg det grunnleggende i, man trenger bare mye tid til å lese så man blir fortrolig med notene. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 BMP mener sikkert å kunne lese skalaen i noter. Ellers er noter veldig lett å lære seg det grunnleggende i, man trenger bare mye tid til å lese så man blir fortrolig med notene. 5813960[/snapback] hehe, ja.. Det hadde sikkert gått greit. Liker best å spille etter enten tablaturer eller gitarakkorder som står over teksten.. Slik som på ultimate-guitar o.l. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det viser seg at gitarlæreren på skolen spiller på den sangen, (med mindre herr Krogstad har flere "hits",) men jeg fant det ikke ut før etter at han dro for dagen, og han har bare timer hver mandag. Dersom jeg ser ham neste gang han er innom (jeg har ham ikke selv, da jeg spiller bass,) skal jeg spørre om han har akkordene. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Det viser seg at gitarlæreren på skolen spiller på den sangen, (med mindre herr Krogstad har flere "hits",) men jeg fant det ikke ut før etter at han dro for dagen, og han har bare timer hver mandag. Dersom jeg ser ham neste gang han er innom (jeg har ham ikke selv, da jeg spiller bass,) skal jeg spørre om han har akkordene. 5982184[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå