Fellow Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Bildet tatt med kompakt kamera, gjett hvem som er stolt Min Dobermann Har bestilt EOS 350D som ventes i hus neste uke, da skal det bli bilder Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Du har fått et spennende bilde ut av et i utgangspunktet uinteressant foto. Uten etterbehandlingen hadde det ikke vært noe særlig, men sluttresultatet liker jeg godt. Det krysser grensene til grafiske uttrykk, og hever seg derfor over det middelmådige snap-shotet det opprinnelig var. Velkommen med nye bidrag fra ditt nye kamera. Fortsett også å levere scanninger av dine analoge bilder, hvis de blir like bra som dette. Endret 25. mars 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kult bilde som jeg godt kunne hatt i en pen ramme på veggen. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Flott bilde. Men jeg er ikke sikker på om jeg liker kanten rundt..."bevel"..eller hva det er du har brukt.. Tommy Lenke til kommentar
px Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Flott bilde. Men jeg er ikke sikker på om jeg liker kanten rundt..."bevel"..eller hva det er du har brukt.. Tommy 5809329[/snapback] Enig. Lyst til å poste originalen uten bevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå