olemsand Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 her kommer ett problem i min nye bærbare elitegroup pc. når jeg starter pcn går d en hvit linje over skjermen, ca 10 cm fra bunn, etter linja starter startlinja på ny. pcn var slik før jeg fikk operativ system innpå den, mens nå har den blitt slik igjen.. jeg vet ikke hva dette er? jeg har ikke rørt noen innstillinger,.. jeg skruer da bare maskin av, og lar det gå noen timer, så blir den bra igjenn. når jeg slukker pcn, og skal ha den på igjen er den akkoratt likt.. jeg la ved ett bilde jeg tokk med mobil min, der du ser sånn noenlunde hva problemet er. somsakt var maskin slik før jeg fikk operativ system på den, så jeg tror ikke det har noe meg skjerm innstillingene å gjøre.. http://img85.imageshack.us/my.php?image=dsc001792pz.jpg Håper dere kan hjelpe, jeg kjøpte denne på multicom, de sier att jeg kan ringe deres support, men det vill kosste mye, så jeg spørr dere først:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Det er nok mest sannsynlig feil med pcen. Men du kan prøve andre skjermkortdrivere eller annen oppløsning. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Det er nok mest sannsynlig feil med pcen. Men du kan prøve andre skjermkortdrivere eller annen oppløsning. Hilsen, efikkan. 5809481[/snapback] da må det være feil med pcn, fordi skjermen er slik under oppstart, og var slik før jeg fikk opperativsystem å noen drivere på Lenke til kommentar
Avance Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg ser det er en ECS Elitegroup du har. G551? Det er mye feil med hovedkortet (og da spesielt skjermkomponentene) i Elitegroup-maskinene, så ring eller send mail til Multicom. Husk å nevne at du har hørt at de har et hovedkort-problem. (Noen forhandlere prøver alltid først å legge skylda på kjøperen). Får du Multicom til å skifte hovedkortet ditt, regner jeg med at problemet er i fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå