Gå til innhold

Orb of the Darkmoon

Anbefalte innlegg

Fant en how-to på grinding for 1200 tickets:

1. Farm 125 Vibrant Plumes from Thousand Needles' harpies. These will grant you 300 tickets and 2500/3000 neutral reputation.

2. Gather 450 evil bat eye (from bats)/ glowing scorpid blood (from scorpids) from Eastern Plaguelands / Silithus. These will grant you 900 tickets for a total of 1200.

Såklart, det finnes andre måter og, men dette er en uavhengig av professions.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjønner ikke fremgangsmåten. skal vi levere tingene etter hvert? bygge opp en rep hos dem?

Og når den er full så får man kjede av en mann?

Man kan levere litt hver 4 uke?

5817968[/snapback]

Du kan levere litt og litt, det er 1200 tickets du trenger, og de får du ved å levere X antall ting. Evil Bat Eye er forsåvidt det jævligste du kan farme (lav droprate, dritt mobs).

Lenke til kommentar
:O så jeg har grinda 400 stk uten grunn?!?

5810745[/snapback]

Ja. Men du får ~80s per stack hos vendor :)

5810924[/snapback]

Det er mye mer å tjene på dem ved å selge på AH. Det er mange andre som ikke gidder å farme (meg inkludert), og heller kjøper haugevis med dyrebiter eller thorium widgets/rugged leather/dense grinding stones.

War: når du har levert inn et visst antall plumes, får du ikke levere inn mer av dem. Da må du gå over til noe høyere. Hadde det vært fritt frem for å levere inn lowbie-saker hele veien, hadde alle lvl60-folk farmet livsskiten ut av 1k needles.

Lenke til kommentar

Det tok meg en uke med AH kjøp og mining. nå har jeg 360 thorium widgets klart til darkmoongutta når dem kommer til elwyn forrest rundt den 12 april. Kunne jo gjort det kjappere og jeg hadde hatt mye gull, men jeg gjorde jobben mens jeg ventet på BG's og raids.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...