Kjetil Lura Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-02 13:05): Quote: Anonym skrev (2002-10-02 12:20): Desuten er ikke satan en person men ett bilde på drap,overgrep,urettferdighet og krig. Nå må jeg få arrestere deg litt... Satan er en gud. Det er det vel ikke tvil om. Det sier jo til og med kristendommen, mend det kristne også gjør, det er som du sier. Alt ondt=satan, mens de glemmer at "Gud" slettet ut hele jorden (- Noahs Ark) og drepte alt levende... OSV. Jepp jimmy og hvorfor slettet "gud" nesten hele jorden. Svaret finner du i "bibelen" Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-02 13:05):Nå må jeg få arrestere deg litt... Satan er en gud. Det er det vel ikke tvil om. Det sier jo til og med kristendommen, mend det kristne også gjør, det er som du sier. Alt ondt=satan, mens de glemmer at "Gud" slettet ut hele jorden (- Noahs Ark) og drepte alt levende... OSV. Veldig strategisk av dem å "glemme" akkurat den delen... Det skal de ha... Lenke til kommentar
tassadar1 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jaja, grei den sida der, men fa*en hva er vitsen med og lage det, det er jo bare piss! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: tassadar1 skrev (2002-10-02 16:18):Jaja, grei den sida der, men fa*en hva er vitsen med og lage det, det er jo bare piss! Og det er derfor du kaller tassadar? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Hmm...ser ut som jeg burde ha postet denne under Relgion allikevel....je je..shit happens :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå