Ingenting Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Spilte oblivion i 9 timer i går. Mot slutten frøs bilde noen meter utenfor byporten til skingard. Har aldri opplevd dette på min 360 og ikke kom det noen skumle røde lys. Så jeg skrudde av og på xboxen, men der fryser den igjen. Så snart jeg nærmer meg byporten fryser spillet. Dette skjer sikkert 5-6 ganger. Cden er rein som gull og ingen hakk på den. Prøvde å spille andre 360 spill og de frøs ikke. Senere på kvelden tenkte jeg å starte fra en ny save. Ti minutter senere er jeg ved byporten igjen og det funker uten problemer!! Er jo selvsagt glad for det.. men hva i h#!"#te skjedde? Er dette noe jeg bør uroe meg for? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Spilte oblivion i 9 timer i går. Mot slutten frøs bilde noen meter utenfor byporten til skingard. Har aldri opplevd dette på min 360 og ikke kom det noen skumle røde lys. Så jeg skrudde av og på xboxen, men der fryser den igjen. Så snart jeg nærmer meg byporten fryser spillet. Dette skjer sikkert 5-6 ganger. Cden er rein som gull og ingen hakk på den. Prøvde å spille andre 360 spill og de frøs ikke. Senere på kvelden tenkte jeg å starte fra en ny save. Ti minutter senere er jeg ved byporten igjen og det funker uten problemer!! Er jo selvsagt glad for det.. men hva i h#!"#te skjedde? Er dette noe jeg bør uroe meg for? 5808693[/snapback] Prøvd å holde inne A knappen når du starter opp spillet/maskinen ? Skal visst ha virket ved lignende problemer har jeg lest.. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Spilte oblivion i 9 timer i går. Mot slutten frøs bilde noen meter utenfor byporten til skingard. Har aldri opplevd dette på min 360 og ikke kom det noen skumle røde lys. Så jeg skrudde av og på xboxen, men der fryser den igjen. Så snart jeg nærmer meg byporten fryser spillet. Dette skjer sikkert 5-6 ganger. Cden er rein som gull og ingen hakk på den. Prøvde å spille andre 360 spill og de frøs ikke. Senere på kvelden tenkte jeg å starte fra en ny save. Ti minutter senere er jeg ved byporten igjen og det funker uten problemer!! Er jo selvsagt glad for det.. men hva i h#!"#te skjedde? Er dette noe jeg bør uroe meg for? 5808693[/snapback] Prøvd å holde inne A knappen når du starter opp spillet/maskinen ? Skal visst ha virket ved lignende problemer har jeg lest.. 5808745[/snapback] JEPP! Men er ikke det bare når spillet går sakte bruker lang tid på loading? Spillet gikk ikke sakte, men reagerte på at det tok 1 sekund å få opp menyen. Vanligvis går jo den opp med en gang man trykker. Så da prøvde jeg å trykke inn a hver gang jeg startet opp maskingen. Dog funket ikke dette på om den ville fryse eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå