thinkdifferent Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Heisann! Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette, men prøver her. Saken er at jeg vil gjerne ha en 3D Animert skrift til en film jeg skal redigere... Er det noen som har noen programmer å anbefale meg? Hadde vært kjekt om det er lett å bruke, og enkelt og få over i Premiere eller som en .avi fil. Takker for alle svar! Truls Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Photoshop! Ingen over, ingen ved siden og ingen under:) Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Du må bruke Adobe After Effects hvis den skal være animert og se litt proff ut. Her kan du exportere som filmfil og importere den til Premiere. ganske lett å bruke og du finner masse tutorials på nettet. Bare google etter "Tutorials+after effects" feks. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Takker for svar.. Tenker jeg prøver ut After Effects litt, jeg.. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 har ikke prøvd after effects, men ulead cool 3d er veldig lett og bra. Har demoen her hjemme og har laget litt av hvert. Man kan lage alt mulig 3d, ikke bare skrift. i cool 3d bruker man keyframes, som er veldig kjekt. DA SLIPPER MAN Å LAGE FRAME FOR FRAME. som jeg hater å gjøre, Men ulead cool 3d er absolutt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Skal du ha ekte 3D-skrift, er ikkje After Effects det beste valget, pga. begrensa 3D-mogelegheiter. Det går an, men ein må gå nokre omvegar, og det er litt begrensa kva ein kan gjere. Ulead Cool 3D er eit betre, billegare alternativ. Bluff Titler skal visstnok og vere ganske grei. Edit: Photoshop er iallfall ikkje eit alternativ... Endret 25. mars 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå