Gå til innhold

Xbox 360 og DivX filer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
360en decoder jo ikke divx filer og dette er jo en smule idiotisk, men er det mulig MS kan komme med en oppdatering, noen som vet?

5808599[/snapback]

ikke bruk mceDivX360, bruk TRANSCODE 360, alt av divx/xvid på din pc fungerer da fint på din xbox 360, men du trenger windows media center editon ja

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Har et håp om at det kan bli støtte for divx og andre formater når Windows Media player 11 kommer. Var noen bilder av en x360 visstnok inne i programmet. Og jeg har en grunn til å håpe siden MS har strekt seg ganske langt via Folder Share i nye WLM (tidligere MSN).

Lenke til kommentar
er det støtte for dette i beta utgaven til Vista?

5819369[/snapback]

Nope..

Til deg over som tviler så mye. Ingen som har sagt at Divx følger med som standard i Vista. Men planen er at alle decodere som er innstallert på en Windows Vista maskin skal fungere på xbox 360.

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at det kommer noen offisiell støtte for DivX i noen Microsoftprodukter, de har vel ikke lyst til å risikere å få hele filmbransjen på nakken og bli saksøkt for titalls milliarder.

5820074[/snapback]

Noe de allerede har gjort i den nye Messenger'en som kommer. Og at det vil gjøre populariteten større for x360 er det ingen tvil om. Dog som arnizzz sa så er det ingen offisiell støtte.

Lenke til kommentar

kommet et nytt program nå

VLC360 v1.2

helt genialt

nå er det bare å browse hd'en til pcen etter divx/xvid filer via x360, enklere enn noen gang

og har img og .iso støtte for dvder!

edit: søk etter en fil som heter videofiche

var input = '"dvdsimple://'+ QueryString("file") +'" :sout=#transcode{vcodec=WMV2,vb=4096,scale=1,acodec=wma,ab=160,channels=2}:std{access=mmsh,mux=asfh,dst=:1234} :audio-language=fr';

forandr fr til en for engelsk lyd spor på filmer!

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

VLC360 v1.2

helt genialt

nå er det bare å browse hd'en til pcen etter divx/xvid filer via x360, enklere enn noen gang

5822426[/snapback]

Wuhu!11 :dribble:

Dette skal testes!

EDIT: HER kan dere laste ned programmet

EDIT: Doh...først no såg eg at dette var til WMC :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

VLC360 v1.2

helt genialt

edit: søk etter en fil som heter videofiche

var input = '"dvdsimple://'+ QueryString("file") +'" :sout=#transcode{vcodec=WMV2,vb=4096,scale=1,acodec=wma,ab=160,channels=2}:std{access=mmsh,mux=asfh,dst=:1234} :audio-language=fr';

forandr fr til en for engelsk lyd spor på filmer!

5822426[/snapback]

Takker, har testet den og jeg ser den paa 360 i media center men naar jeg gaar inn paa vlc360 saa faar jeg bare opp en feilmelding, jeg kom inn en gang men da fant den ikke filmene/seriene mine i filen paa pcen. HJELP!

Funker den bare paa WMC 2005? Har sev bare WMC 2002

Endret av Vortexsurfer1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...