Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford scorpio problemer.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Ford scorpio 90 modell.

og nå har jeg fått problemer.

det er lekasje i ett eller annet, at det lekker (gule vesker?) ut fra bak venstre siden. ( fargen på vesken ble gult på snøen.) men det lukter besin. kanskje det er bensin lekasje?

hva bør jeg gjøre? er det vanskelig å montere ny besin tank selv? eller bør man få en bilmekaniker til å gjøre det?

det er også at når farta er på rundt 20km og under, bremser man , så siger pedalen langt ned, og hakker på en måte. da må man trå til hard for at bremsen slår på.... hva kan dette være da?

veldig fint om jeg får gode svar så fort så mulig, siden den blir til russe bil i år...

Endret av Hmetal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er bensin er usikkert men du må sjekke andre ting før du bytter tanken. Det kan være en lekkasje og det kan rett og slett være demseveske!

Det er val ABS på den bilen og de har jo hatt problemer med dette i mange år så at den hakker kan jo være at ABSen slår inn og at du har en lekkasje i et bremserør. Disse er enkle å skifte selv men går definitivt kjappere på et billigverksted. Jeg ville satt bilden inn for å få en oversikt før du bestemmer deg for noe annet. Det er gratis eller du må betale litt hvis du ikke skal reparere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...